Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 30-v. bipo, mua ei suostuta steriloimaan.

Vierailija
16.02.2012 |

Yksi lapsi on ja lisää ei tule. Mutta koska olen bipo, en aina tajua ehkäistä, joten menin pyytämään sterilointia. Sairaalan gyne puhui mua puoli tuntia ympäri eikä viimein suostunut operaatioon ollenkaan. Saatan kuulemma muuttaa mieleni kun olen näin nuori ja vasta yksi lapsi.

Kyllä vitutti! Olen ollut varma asiasta jo monta vuotta, lisää lapsia en tee. Se on paras sekä minulle että syntymättömälle lapselle. Ei riitä rahkeet kuin tähän yhteen, jolle kyllä olen hyvä äiti.

Ihmetytti. Joskus maailmanaikaan meikäläiset pakkosteriloitiin. :) Onneksi ei sentään enää.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on lain mukaan oikeus steriin.

Vierailija
2/9 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairastuin vasta sen jälkeen. Onneksi ajat on muuttunut. Isäni on saanut shokkihoitoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin lain mukaan oikeus?

ap

Vierailija
4/9 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairastuin vasta sen jälkeen. Onneksi ajat on muuttunut. Isäni on saanut shokkihoitoa.

Vierailija
5/9 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on niin epävakaita. Sitten syytetään sairaalaa kun on hullua hetkeä käytetty hyväksi ja steriloitu ilman lupaa. Näinhän se hullujen kaksisuuntainen huuhaa menee. Ei tiedetä onko laskiämpäri tulossa vai menossa.

Vierailija
6/9 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on niin epävakaita. Sitten syytetään sairaalaa kun on hullua hetkeä käytetty hyväksi ja steriloitu ilman lupaa. Näinhän se hullujen kaksisuuntainen huuhaa menee. Ei tiedetä onko laskiämpäri tulossa vai menossa.

MÄ olen kyllä hyvin harkitseva tälläsissä asioissa, nyt aikuisena tunnistan jo sekoilut ja oikeet päätökset. Mietin asioita pitkään ennen kuin teen isoja ratkaisuja, juuri tämän häiriön vuoksi.

No ei sitä kukaan usko. Saan vakuutella joka helvetin asiassa että olen ihan järjissäni ja tosissani. Ärsyttävää. Sitä paitsi käytän lääkkeitä ja elämä on ihan tasaista.

ap

Vierailija
7/9 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin lain mukaan oikeus? ap

Kun olet 30 täyttänyt, sulla on lain mukaan oikeus sterilisaatioon. Lääkäri tekee virkavirheen, jos ei siihen suostu. Yhteys potilasasiamieheen vaan.

Vierailija
8/9 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko oikein kirjoitettu? Siis jos teet valituksen ylemmälle taholle, niin lupa tulee ja gyne saa varoituksen vai mitä lie ne saakaan.

Vierailija
9/9 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! :)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä