Koko jumppasalillisesta naisia ei KUKAAN käynyt jälkeenpäin pesulla.
Eivätkö naiset peseydy jumpan jälkeen, mitä ihmettä?
Olin duunipaikan pukkarissa suihkussa lihaskuntotestin jälkeen. Samaan pukkariin tulvahti toistakymmentä duunipaikan naista, jotka olivat olleet tunnin jumpassa. Kukaan heistä, siis yksikään, ei käynyt suihkussa. Kello oli 13, eli menivät takaisin duuniin, eivät kotiin suihkuun.
Pikkuisen ällistyin. Ok, kouluaikana muistan, että suihkussakäyntiä jumppatunnin jälkeen vältettiin aina, kun maikan silmä vältti. Mutta herranen aika, 30-60-vuotiaat, aikuiset naiset...
Kyllä siinä hiki haisi, sanon sen.
Kommentit (21)
Minä en ainakaan käy, koska minä en hikoile. Tai se vähä, mitä hehkun jumpan päälle, ei haise.
Minä en tietysti tiedä, miten tehottomassa jumpassa sinä käyt, kakkonen, mutta hienhajussa on se metka piirre, että omalle hielleen on aika moni hajusokea. Joten vaikka haisisitkin, et välttämättä itse haista sitä. Mutta muut haistavat. Hajusokeus voi myös olla ajoittaista eli vaikka joskus haistat, et haista aina.
Vähän sama ilmiö kuin oman kodin tuoksu, sitäkään ei haista kunnolla kuin monen päivän poissaolon jälkeen.
ap
Kyllähän sitä nyt peseytyä pitäisi, jos työpäivä vielä jatkuu...
Aika uskomatonta, jos toi on totta, ap
Tai se vähä, mitä hehkun jumpan päälle, ei haise.
Anna mä arvaan: joku toimistotyöpaikka?
Anna mä arvaan: joku toimistotyöpaikka?
Talo on iso, mutta enemmistö täällä tekee työpöytähommia.
ap
Minä muuten hikoan työssäni enkä käy kesken työpäivää suihkussa.
Minä muuten hikoan työssäni enkä käy kesken työpäivää suihkussa.
Täällä meillä tuo jumpassa käynti on kuitenkin työtehtävistä riippuen ihan sallittua, tämä on luovan työn työpaikka eli työaika on aika joustava.
ap
Ovat ekologista porukkaa ja säästävät vettä.
Kyllä nyt edes pikapesulla pitäisi käydä, jos nyt hiuksia halua kastella. Eri asia olisi jos jumppa olisi päivän päätteeksi, ja kotiin mentäisiin omalla autolla/pyörällä/kävellen.
Taitaa olla ujoa porukkaa. Mitään muuta syytä tuolle pesemättömyydelle en keksi.
Kyllä nyt edes pikapesulla pitäisi käydä, jos nyt hiuksia halua kastella. Eri asia olisi jos jumppa olisi päivän päätteeksi, ja kotiin mentäisiin omalla autolla/pyörällä/kävellen. Taitaa olla ujoa porukkaa. Mitään muuta syytä tuolle pesemättömyydelle en keksi.
yksittäisen hiirulaisen ymmärtäisin, mutta koko akkalauma painui hikisenä työhön.
ap
kotiin suihkuun kun yleisiin tiloihin keräämään muiden jalkasilsoja. tosi harvassa paikassa desinfiointimahikset ja itekkään jaksa sellasia aineita mukana pitää..
En minäkään tavallisen jumpan jälkeen käy pesulla kuin vasta kotona, mutta jos pitäisi palata työn ääreen niin varmasti pesisin ainakin kasvot, kädet, jalat ja kainalot.
Anteeksi nyt, saahan sitä kommentoida mitä vaan, mutta.... Minä mielestäni sanoin kyllä, ettei tuo kotiin suihkuun meno ollut tässä se selittävä tekijä. Kun se jumppa oli keskellä päivää.
ap
kotiin suihkuun kun yleisiin tiloihin keräämään muiden jalkasilsoja. tosi harvassa paikassa desinfiointimahikset ja itekkään jaksa sellasia aineita mukana pitää..
Mitäs luulet, onko "jalkasilsa" kovinkin yleinen/vaarallinen ja jos vertaa millainen ygienia oli ennen?
Nykyään ollaan niin vitun hygienista ja kammoista, että ei voi kohta oman perheenkään kanssa käydä saunassa tai nussia miehen kanssa kun tulee bakteereja.
ei siinä hiki tule, mutta asun tulee olla joustava. En todellakaan mene suihkuun, jos en ole hikoillut. Jos jokaisen venyttelyn jälkeen pitäisi mennä pesulle, olisin siellä pari kertaa tunnissa.
voi käsittää, ettei joku käy suihkussa jumpan jälkeen!
Onko tämä provo vai totta. Vaikea uskoa todeksi!
Nykyään ollaan niin vitun hygienista ja kammoista, että ei voi kohta oman perheenkään kanssa käydä saunassa tai nussia miehen kanssa kun tulee bakteereja.
Onneksi on harvoin seksiä ja bakteeriällötystä :)
Kyselin kerran apteekista sellaista desinfiointiainetta, joka tehoaisi myös sieneen. Ne oli sitä mieltä, että heidän desinfiointiaineensa tehoavat vain bakteereihin ja vähän myös viruksiin.
Mikä tehoaa sieneen? Annan heti lapselleni. Voisi laittaa liikkatuntien jälkeen, kun käy siellä pakkosuihkussa. (En tykkää siitä, että on pakkosuihku.)
Tai se vähä, mitä hehkun jumpan päälle, ei haise.