En kerta kaikkiaan ymmärrä kasvissyöjiä jotka syyllistävät lihansyöjiä ja sitten hankkivat
lemmikikseen koiran, jopa useamman, joille kyllä ostetaan surutta luut ja lihat. Melkoisia idiootteja.
Kommentit (9)
Onhan näitä. Aivovammainen exäni oli olevinaan vihreä. Paheksui muita esimerkiksi yksityisautoilusta, mutta itse se söi lihaa ja lentomatkusti. Autokyytikin toki kelpasi, jos vain ei tarvinnut maksaa siitä mitään. Vettä se säästi eikä peseytynyt. Haju oli aivan kauhea, hirveä rotta.
jämät jotka muuten menisi täysin haaskuun.
Siksi en näe hirvittävää ristiriitaa tuossa
esim. Fb-päivityksistä, joihin linkitetään milloin mitäkin lihansyöjiä kritisoivia kuvia ja tekstejä ja samaaan aikaan henkilö itse syöttää päivittäin piskejään lihamäärillä, joita tavallinen sekasyöjä ei saisi kulumaan edes viikossa.
tälläisiä aloituksia... Oletko kasvissyöjä, koiranomistaja vai syyllistetty lihansyöjä?
jämät jotka muuten menisi täysin haaskuun.
Siksi en näe hirvittävää ristiriitaa tuossa
En kerta kaikkiaan ymmärrä kasvissyöjiä jotka syyllistävät lihansyöjiä ja sitten hankkivat lemmikikseen koiran, jopa useamman, joille kyllä ostetaan surutta luut ja lihat. Melkoisia idiootteja.
On kyllä sitten tosiaan epäjohdonmukaisia. Itse olen kasvissyöjä jolla on BARFia syöviä koiria mutta en syyllistä ketään lihansyönnistä. Jatkossa en kyllä aio enää lihansyöjälemmikkejä ottaa itselleni.
Kaikista eniten säälittää ne kasvissyöjien lemmikit, jotka pakotetaan kasvissyöjiksi. Koiralle syötetään esim. pelkkää riisiä, eikä lihaa lainkaan. Jotenkin kauheaa. Itse en koskaan myisi kasvissyöjälle koiraa tai kissaa.
tälläisiä aloituksia... Oletko kasvissyöjä, koiranomistaja vai syyllistetty lihansyöjä?
Kaikista eniten säälittää ne kasvissyöjien lemmikit, jotka pakotetaan kasvissyöjiksi. Koiralle syötetään esim. pelkkää riisiä, eikä lihaa lainkaan. Jotenkin kauheaa. Itse en koskaan myisi kasvissyöjälle koiraa tai kissaa.