Mulle tuli sairaalasta toisen ihmisen paperi :(
Piti tulla oma hoitokertomus kun olin leikkauksessa niin lähettivät väärän. ( sama sukunimi ) Ikävää ajatella että ihmisten tärkeitä papereita voi mennä mihin vaan.
Kommentit (17)
Me saatiin joskus toisen samannimisen mummon resepti, kuin mitä meidän lapsi on. Onneksi ei ehditty syöttään lääkekuuria omalle lapselle... aika paljon virheitä.
hoitosuunnitelma. puhuttiin hoidosta ja sossuista ym.
luin sen ja heitin roskiin.
olisikin pitänyt ottaa yhteyttä sen hullun vanhempiin,ja kertoa, että se paperin on meillä. voi noutaa jos haluaa:D
ja ne ajattelis sun paska-aivo-nico-petteristäsi ihan samalla tavalla? Miltä tuntuisi?
hoitosuunnitelma. puhuttiin hoidosta ja sossuista ym.
luin sen ja heitin roskiin.
olisikin pitänyt ottaa yhteyttä sen hullun vanhempiin,ja kertoa, että se paperin on meillä. voi noutaa jos haluaa:D
ja ne ajattelis sun paska-aivo-nico-petteristäsi ihan samalla tavalla? Miltä tuntuisi?
mä en tee vammasia lapsia joten ei ole moista pelkoa;-)
siis tältä perheeltä johon olisitte ottaneet yhteyttä.
hoitosuunnitelma. puhuttiin hoidosta ja sossuista ym.
luin sen ja heitin roskiin.
olisikin pitänyt ottaa yhteyttä sen hullun vanhempiin,ja kertoa, että se paperin on meillä. voi noutaa jos haluaa:D
siis tältä perheeltä johon olisitte ottaneet yhteyttä.
hoitosuunnitelma. puhuttiin hoidosta ja sossuista ym.
luin sen ja heitin roskiin.
olisikin pitänyt ottaa yhteyttä sen hullun vanhempiin,ja kertoa, että se paperin on meillä. voi noutaa jos haluaa:D
kyllä tuommoisesta mokasta pitää jotkut seuraukset olla. ei tuommoista saa tapahtua.
Tapahtuu aivan varmasti.Liikaa töitä ja kiirettä.Sitä se liika työmäärä teettää,yksi ihminen hoitaa monen työt.
Ne eivät saa levitä ulkopuolisille. Jos joku soittelee että täällä on teidän sairaskertomukset, tulkaa hakemaan yms. niin voi hyvin ottaa poliisiin yhteyttä koska noiden tietojen ei kuulu olla muilla ihmisillä.
Jos siis saat muiden tietoja niin palauta ne sairaalaan äläkä ala soittelemaan ihmisille, että täällä teidän sairaskertomukset. Siinä on sitten sinullakin selittämistä mistä olet ne saanut, varsinkin kun et ole tehnyt asian korjaamikseksi mitään eli ottanut yhteyttä sairaalaan jonne ne kuuluvat.
En ole tämän kirjoittaja mutta pakko kommentoida
hoitosuunnitelma. puhuttiin hoidosta ja sossuista ym.
luin sen ja heitin roskiin.
olisikin pitänyt ottaa yhteyttä sen hullun vanhempiin,ja kertoa, että se paperin on meillä. voi noutaa jos haluaa:D
ja ne ajattelis sun paska-aivo-nico-petteristäsi ihan samalla tavalla? Miltä tuntuisi?
mä en tee vammasia lapsia joten ei ole moista pelkoa;-)
sulla sitten olla lisääntymättä, koska esim adhd tai vaikka autismi eivät todellakaan näy missän raskaudenajan seulonnoissa. Eivätkä seulonnat muutenkaan ole aukottomia.
hoitosuunnitelma. puhuttiin hoidosta ja sossuista ym.
luin sen ja heitin roskiin.
olisikin pitänyt ottaa yhteyttä sen hullun vanhempiin,ja kertoa, että se paperin on meillä. voi noutaa jos haluaa:D
ja ne ajattelis sun paska-aivo-nico-petteristäsi ihan samalla tavalla? Miltä tuntuisi?
mä en tee vammasia lapsia joten ei ole moista pelkoa;-)
sulla sitten olla lisääntymättä, koska esim adhd tai vaikka autismi eivät todellakaan näy missän raskaudenajan seulonnoissa. Eivätkä seulonnat muutenkaan ole aukottomia.
hoitosuunnitelma. puhuttiin hoidosta ja sossuista ym.
luin sen ja heitin roskiin.
olisikin pitänyt ottaa yhteyttä sen hullun vanhempiin,ja kertoa, että se paperin on meillä. voi noutaa jos haluaa:D
ja ne ajattelis sun paska-aivo-nico-petteristäsi ihan samalla tavalla? Miltä tuntuisi?
mä en tee vammasia lapsia joten ei ole moista pelkoa;-)
[iEn ole käynyt seulonnoissa ja mun kaikki lapset on terveitä)
ne voi kyllä sairastua ihan vaan sun läsnäolostasi tai vammautua onnettomuudessa. Sä et hallitse tätä maailmaa etkä elämää.
[iEn ole käynyt seulonnoissa ja mun kaikki lapset on terveitä)
ne voi kyllä sairastua ihan vaan sun läsnäolostasi tai vammautua onnettomuudessa. Sä et hallitse tätä maailmaa etkä elämää.
onko jotenkin sinusta pois jos mun lapset on terveitä? Eikö ole vaan hyvä asia ettei jokaisella lapsella ole jotain diagnoosia säästyy rutkasti verorahoja kun ei kaikilla ole adhd, asperger tai masennusta. Sulla taitaa olla ongelmallisia lapsia kun noin aloit meikää nimittelemään mutta huoli pois se on nykyään trendikästä jos on vaikka asperger. Mä tyydyn tähän vähemmän trendikkäämpään elämään.
kun käsitellään satojen ihmisten papereita. Toki yksikin virhe on luottamuksellisissa asioissa liikaa, mutta ihmisiä ovat nämä papereita postittavat ja käsittelevät henkilöt ja jokainen meistä tekee joskus virheen. Ymmärrystä näissäkin tilanteissa.
jätetty vastaajaan viesti jostain sairaalasta aivan toiselta puolen Suomea. Siinä oikein vakavan kuuloinen hoitaja kertoi, että jossain testeissä oli löytynyt hälyyttävää, ja pitäisi heti ottaa yhteyttä sairaalaan. Viesti ei siis todellakaan ollut mulle tarkoitettu, en ollut käynyt lääkärissä aikoihin enkä varsinkaan siellä päin, mistä hoitaja soitteli.
Tästä on vuosia aikaa, toivottavasti sairaala sai tiedon välitettyä myös oikealle asiakkaalle! En nimittäin enää edes muista soitinko sairaalaan ja oikaisinko...
hoitosuunnitelma. puhuttiin hoidosta ja sossuista ym.
luin sen ja heitin roskiin.
olisikin pitänyt ottaa yhteyttä sen hullun vanhempiin,ja kertoa, että se paperin on meillä. voi noutaa jos haluaa:D