Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko tehdä ihan mitä työtä tahansa?

Vierailija
16.02.2012 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. puhelinmyyjän tms. työ olisi todella vaikeaa, koska poden puhelinkammoa ja lisäksi inhoan myymistä. Onneksi olen aina lsaanut tehdä oman alan työtä ja toivottavasti näin on jatkossakin (tai toki joskus nuorena olen tehnyt muutakin)

Vierailija
2/5 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi puhelinmyyntiä, lähihoitajan duunia tai muuta hoitotyötä joka vaatii lääkkeiden, rokotteiden tms antamista. En tekisi fyysisesti raskasta työtä eli ns. miesten töitä. En tekisi myöskään työtä, jossa joutuu olemaan meluisassa ympäristössä, esim. jossain rakennustyömaalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On monia töitä mihin en sovi, heti tulee mieleen:

- myynti- tai asiakaspalvelutyö, koska kärsin sosiaalisten tilanteiden pelosta

- kylmiä hermoja ja painetilanteessa toimimista vaativat esim. lento- tai merikapteeni, kirurgi; olen sellainen että menen helposti paniikkiin enkä pysty sitten tekemään mitään

- fyysisesti raskaat työt koska olen hyvin pieni ja hento naisihminen

Tämmöinen perus konttorirotan homma jossa olenkin on kyllä jees.

Vierailija
4/5 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaisi, haluaisi enkä pystyisi. Ei raskasta fyysisesti, ei lapsia, vanhuksia tai vammaisia, sairaita, ei ylitöitä, viikonloppuja, ei julkista esiintymistä, ei liikuntaa tai ulkotyötä.

Haluan tehdä vain omaa työtäni.

Vierailija
5/5 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lumenpudottajan työt (varsinkin ilman turvavarusteita) ja muut ulkotyöt pakkasilla tai muilla huonoilla keleillä. Oman pihan kyllä kolaan mutta normaali työtuntimäärä niitä hommia vaatisi melkoisen palkan.

Toinen mikä jäisi väliin voisi olla patologin ammatti...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän