G: Miten ja milloin löysit AV:n?
Itse sain Facebookiin linkin legendaarisesta ketjusta "Milloin käänsit lapsesi kasvot menosuuntaan?" Ja nauroin pari päivää kippurassa. Tuo tapahtui kai vuosi sitten. Siitä asti olen ollut koukussa. Harvoin kirjoitan, mutta luen päivittäin. Ja joo, olen viisikymppinen, lapset aikuisia eikä edes lapsenlapsia. Eli ei vauvoista tietoakaan. :)
Kommentit (19)
jälkeen onlinella alkoi kokoontua K-P- Kyrön fanklub. Siitä oli jossain muualla juttua ja pakko oli mennä kurkistamaan että mikä se oikein on. Jäin kiinni onlineen ja kun se alkoi vuosi-pari sitten lopullisesti kuihtua siirryin tänne.
Eli vauvan palstoilla on tullut notkuttua kohta 11v. ja vanhin lapsi mulla on vasta 7v. :)
Täydellinen blackout! Mahdollisesti jo joskus 2004 tai sitten vasta 2009. Mahdollisesti joihinkin aborttikuvioihin liittyen.
eksyin jollekin odotuspalstalle 2001 kun olin raskaana, sitten sieltä silloiselle av:lle, edelleen onlinelle ja nykyään olen sitten nikitön satunnaisvieras täällä... eli nikki mulla aina oli noilla vanhemmilla palstoilla, olin jopa ns. palstajulkkis, oi niitä aikoja
jossa jossain vaiheessa alkoi kohu siitä, kun "perhisläisten" asioita ruodittiin täällä AV:lla, nimettöminä tietenkin. Itseäni alkoi jo siinä vaiheessa tympiä se Perhiksen hymistely-kulttuuri, jossa sallittiin vain yhdenlaiset mielipiteet, joten "kohu-uutisten" vilkaisu jäikin pysyvämmäksi tavaksi, niin virkistävänä koin tämän AV:n ilmapiirin, joka ei vaatinut yhden kuningatarmehiläisen palvomista. Nyt AV:lla oltu ainakin seitsemän vuotta, välillä enemmän, välillä vähemmän. Palstan parhaita puolia on ehdottomasti se, että täällä piristyy ankeimpanakin päivänä, kun tajuaa, kuinka ihanaa oma elämä onkaan!
vuotta ennen kuin sain ensimmäistäkään lastani työkaveri kehui täältä saavan hyviä juttuvinkkejä (olen toimittaja). Pakkohan sitä oli mennä itsekin katsomaan ja koukkuun jäin. Yhtäkään juttuvinkkiä en tosin täältä ole saanut. Ei huvita pimppiketjujen uutisointi :P
En nyt ihan tarkaan muista, mutta jotain ensimmäisiin raskautumisyrityksiin ja ovis oireisiin liittyvää se oli, kun netistä surffailin ja tietoa etsiessäni eksyin näille sivuille. Vuosi oli 2007 ja siitä kerrasta alkaen oon koukussa pysynyt.
nainen 32v.
Tää on paljon huonompi systeemi täällä.
Googlasin jotain ja ajauduin tänne. Sillä tiellä olen. Joskus yritän vierottaa itseäni, koska perustan kaikki mielipiteeni AV.hen. en pysty pysymään poissa, jos olen koneen lähellä.
Ai niin, olen lapseton.
Olen siis lapseton, kolmikymppinen mies. Välillä pelottaa millaisia ihmisiä nuo rattaita työntelevät ihmiset oikeasti ovat, kun tätä palstaa lukee.. Mutta toisaalta kaikilla on (jos tätä on uskominen) vähintään kaksi maisterintutkintoa, miehellä 100000e vuositulot, ja silti sossu maksaa häät ja hautajaiset, ja... Nojuu, ymmärrätte pointin. :)
Töissä tätä aina luen, ja ehkä kerran-pari päivässä kirjoittelen tänne. En koskaan kuitenkaan provosoivasti, enkä koskaan ole valehdellut. Vaimonikin tietää että luen tätä, ja kauhulla joskus kuuntelee kun kerron että "Jaahas, AV-palstalla sitten tänään oli...". :)
aloin seuraamaan KVK-yhteislauluketjua ja olin tikahtua nauruun.
Olen myös viisikymppinen nainen, lapset jo isoja (18 ja 20). Käyn päivittäin kurkkimassa "nykyäitien" jutustelua ja toivon, että itsellänikin olisi ollut mahdollisuus purkaa tuntoja ja saada mielipiteenvaihtoa silloin, kun omat lapset olivat pieniä.
Pikkulapset on ihania, mut onneksi niitä ei ole enää :D
Istuin sohvalla imettämässä, läppäri vieressä ja selailin av:ta. Alkuun kävin myös Kaksplussalla, mutta sitä nyt ei jaksanut pitkään. Kirjoittelemaan tänne aloin vasta reilu vuosi sitten.
Mulla tämä hupi ajoittuu pääasiassa äitiyslomiin ja hoitovapaisiin. Duunissa ollessa yritän tietoisesti rajoittaa av:lla surffailua. Vaikka täytyy tunnustaa, että välillä käyn tsekkaamassa uusimmat jutut...
googlella hain juttua jostain silloin ajankohtaisesta tapauksesta (perhesurma?), yksi hakutulos johti tänne, ja täällä on käyty siitä lähtien välillä päivittäin, välillä harvemmin. Luen yleensä, kirjoitan joskus.
Ja yhdyn 2:n kommenttiin viiripäistä :)
Jotkut vastaukset on kyllä todella ilkeitä, onneksi moni on myös ihan asiallinen.
Aloitin urani täällä vuonna 1998 kun sain ensimäisen tietokoneeni kotiin. Silloin aloin surfata netissä ja yksi ekoista sivuista minne eksyin oli tämä vauva-lehti. Oli joku mainos ollut Vauva-lehdessä, jota silloin luin, että nyt on myös avattu Vauva-lehden nettisivut.
Siitä saakka, enemmän ja vähemmän aktiivisena.
oli harmistunut spekuloinnista keskustelupalstalla.
Uteliaisuuttani Googlettelin missä jauhetaan niin kateellista paskaa, tulin tänne ja jäin ajoittaiseen koukkuun.
olen notkunut vuodesta 1999. Montakohan helvetin tuntia elämästäni olen tähän käyttänyt????????
Aloitin urani täällä vuonna 1998 kun sain ensimäisen tietokoneeni kotiin. Silloin aloin surfata netissä ja yksi ekoista sivuista minne eksyin oli tämä vauva-lehti. Oli joku mainos ollut Vauva-lehdessä, jota silloin luin, että nyt on myös avattu Vauva-lehden nettisivut.
Siitä saakka, enemmän ja vähemmän aktiivisena.
Kuumeilin tuolloin ensimmäistä lasta, eikä edes yritys ollut alkanut vielä...
Kun iltsareissa oli tätä "kohua" miesten telakoitumisesta, kävin vilkaisemassa tätä sivustoa ja jäin koukkuun. Saa piristystä työpäivään näitä lukiessa.
Kuvittelin tän olevan jonkulaisen "ikkunan" kotipuolen äitien elämään, mutta myöhemmin tajusin tän olevan viiripäiden temmellyskenttä. No, täältä saa kyllä lähes aina takuuvarmat naurut, siksi täällä tulee käytyä edelleen satunnaisesti.