Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te teette isompien lasten kanssa hiihtolomalla?

Vierailija
16.02.2012 |

Mä haluaisin tehdä jotain kivaa. Aina lomalla käyty kylpylässä tai laivalla ja joskus molemmissa. Hiihdetään, luistellaan, käydään paistamassa makkaraa ulkona jne. Nyt olen huomannut itsessäni aivan tajutonta väsymystä ja haluaisin piristää itseäni ja siinä sivussa muita ja tehdä vaihteeksi jotain muuta. En vain keksi mitään kivaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on hinnoiteltu lomaviikolla sen verran yläkanttiin, että ihan hirvittää. Eikä esim.10-vuotiasta poikaa enää se pulkkamäki yms. jaksa joka päivä kiinnostaa...

Laivalle siis olemme menossa, sitten sukuloimaan. Kuten lähes aina. No, luotan siihen että joskus tulee päivä, että muistelen näitä aikoja suurella kaiholla.

Vierailija
2/3 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmassa juuri tuota mäenlaskua, hiihtoa... Käydään uimassa ja leffassa. Ja tietysti vaan saunotaan ja syödään hyvin ja ollaan ja lueskellaan. Ja kerran mennään ulos syömään.

Missä päin Suomea olette? Miten olisi eläintieteellinen museo tai Kansallismuseo, jos olette pääkaupunkiseudulla?

Tai järkkäätte laskiaisriehan, kavereita ja pulkkamäkeen, mukaan grilli ja kuumaa makkaraa ja lämmintä mehua.

Tai kutsutte kavereita kylään ja pidätte juhlat.

Päiväretki johonkin lähikaupunkiin?

Kylpylään voi mennä päiväksikin uimaan, jos tuntuu, että yöpyminen on liian kallista.

Aamupalalle kahvilaan?

Kotkan merimuseoon?

Laskettelemaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en nyt ihan juhlia järjestä, niin poika on tivannut pizza-leffa-iltaa kavereiden kanssa jo pitkään (pari kaveria jää lomaksi kulmille). Sellasessa vois olla ideaa, voisi vaikka pyytää ne sitten yökyläänkin... Ja mulla olisi vapaampaa, ei "äiti, keksi tekemistä" -narinaa koko iltaa ;)

-2-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän