Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En mä nyt alle puolen vuoden pakkohoidon takia viitsi tarkkailulähetettä hankkia.

Vierailija
15.02.2012 |

Ootellaan nyt rauhassa siihen asti että vointi on semmonen että läpsähtää kerralla puoli vuotta tai enemmän laitoshoitoo.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

törmätä johonni pakkohoidon tarpeessa olevaan sekopäähän, joka kulkee puukko mukanaan. Hullu kai sellanen on joka kotoaan ilman asetta poistuu.

Vierailija
2/6 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidat olla itse kulmakunnan kahelein ja jos kaadut, sähän pääset laitokseen hemmoteltavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puukottaa vahingossa itteeni ja sit mä joudun taas jonkun kuurosokeen mummon kanssa samaan huoneeseen.

En tosiaankaan uskalla lähtä ulos.

Vierailija
4/6 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nyt jotain taloudellista businestä tämäkin?

Eikö sulla ole rahaa elää eli ostaa ruokaa ja katto pään päällä? Siinähän ne syyt miksi ihmiset sinne itse hakeutuu.

Ja jotkuthan pyörittävät sieltä ihan tota oikeaa businesmaailmaa. Lieneekö muuten edes laillista?

Ja Suomi rullaa!!!!

Vierailija
5/6 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mä oon kyllästynyt pyörittään arkea ja käymään kaupassa itse. Mä haluun täysihoitoon. Ja sit mä tartten paikan jossa ei oo nettiä, että tulee taas opiskeltua eikä vaan surffailtua.

Ja nettikauppoihinkaan en enää pääse luottokorttia soikeeksi vinguttamaan.

Vierailija
6/6 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyörii päiväsalissa Putous-ohjelma 24/7, hahmot on kyllä erit mitä televisiossa, mutta vähintäänkin yhtä mielenkiintoiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme