Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mies väärässä vai mä?

Vierailija
15.02.2012 |

Meillä on kaksi autoa, joista mä ajan toicella töihin. Miehen auto on (totta kai) parembi kuin mun caara. Mun autooni pääsee vain pelcääjän puolen ovesta sisälle ja se ei ole talvipaccasilla todellakaan kiva juttu se!

Mies ei suostu ostamaan mulle uutta autoa, vaan sanoo, että minun pitäisi lopettaa äitiysloma ja hacea töihin.. Lapsi on nyt vasta 1,5 kk old.

Ucco käy töissä, minä en, enkä ole edes äippälomalla... Koulutuskin on ammattikoulutasoinen ja ihmisten kanssa toimeentuleminen hankalaa kun on adhd. Olin ajatellut, että ucco maksaa kaiken kunnes lapsi 3 v.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehcäpä pitää vain haceutua sitten töihin.

Vierailija
2/15 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ole äitiyslomalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ole äitiyslomalla?

Olen mä celan mukaan, mutta en saa ansiosidonnaista äippärahaa, joten sillä minimillä ei juhlita tai osteta caaroja.

Tuo k ja c homma on vähän jäänne, olen vain tottunut cirjoittamaan niin. :)

Vierailija
4/15 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo k ja c homma on vähän jäänne, olen vain tottunut cirjoittamaan niin. :)

bistät caiken bilalla. Ei voi ottaa millään tosissaan tätä.

Vierailija
5/15 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei ihan kohtaa. Jos autossa ei ole muuta vikaa kuin että joudut menemään apukuskinpaikalta sisään niin ei ole musta kamala ongelma :)

Ostat uuden auton sitten kun olet ollut töissä hetken.... jos siis saat töitä

Vierailija
6/15 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väite oli cai se, että pitäisikö miehen suostua ostamaan minulle uusi auto cun hän on meidän perheessä se, joca tienaa.. Nyt hänen ei mielestään tarvitse ja se cetuttaa mua joka hoidan codin jne.

Vierailija
7/15 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos autosi toimii! Mäkin joudun meneen apukuskin ovesta vaikka on ihan suht uusi auto kyseessä. Auto toimii joten en uutta tarvii.

Vierailija
8/15 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele ensin kirjoittamaan kunnolla niin voit saadakin jotain järkeviä vastauksia.

Vierailija
9/15 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenu, mut mies tietty.

Vierailija
10/15 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et korvaa kaikkia k-kirjaimia, ja toisinaan korjaat sillä myös s:n. Se on huolestuttavaa, kertoo kielenkehityksen poikkeamasta. T. puheterapeutti

T. Miehen ei tarvitse ostaa uutta autoa, koska kotiäiti ei sitä tarvitse.

Vierailija
11/15 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet autolla töihin, lapsi 1,5 kk vanha, olet äitiyspäivärahalla, hoidat kodin kun olet kotiäiti...

Mitä minä en nyt ymmärtänyt? Jos olet kotona ja teet siellä työksesi kaikki kotityöt - menet siis autolla jostain kotiisi niitä kotitöitä tekemään?

Osta itse oma autosi. Niin se mieskin on tehnyt.

Jopa provoksi harvinaisen kehno.l

Vierailija
12/15 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet autolla töihin, lapsi 1,5 kk vanha, olet äitiyspäivärahalla, hoidat kodin kun olet kotiäiti...

Mitä minä en nyt ymmärtänyt? Jos olet kotona ja teet siellä työksesi kaikki kotityöt - menet siis autolla jostain kotiisi niitä kotitöitä tekemään?

Osta itse oma autosi. Niin se mieskin on tehnyt.

Jopa provoksi harvinaisen kehno.l

Siis pitäisi hakea töitä, että saisin kunnon caaran. Näin sanoo mies. Vaan en voi, cun lapsikin on vasta 1,5 old!

Ajaisin mielelläni lapsencin kanssa ihan äippäloman aikana toimivalla autolla. Mies voisi sitten vaicca myydä vanhan romun cun en sitä käytä.. Joo, on se muutenkin surcea kuin vain oven osalta.

Provo sitä provo tätä, niin se on tällä palstalla.

Vierailija
13/15 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eixitä ovee voi corjata?

Vierailija
14/15 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lacta pitää culjettaa turvallicemmacca autocca, joten cäytä cinä citä parempaa autoa, ja miec vanhempaa autoa. Niin ei tarvitce octaa uutta autoa, mutta lapci ei joudu culkemaan vanhacca autocca.

Vierailija
15/15 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eixitä ovee voi corjata?

Katsokaas nyt, joku muucin harrastaa tätä! ;)

Voisi sen korjata, mutta cun sitä vicaa on muuallacin nääs.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi