Mistä te äidit revitte aikaa liikuntaan?
Nyt vinkkejä kehiin!! Mies tulee töistä puol seiskalta ja siinä vaiheessa olen niin poikki, etten jaksa lähteä mihinkään. Meiltä on myös pitkä matka salille ym ryhmäliikuntatunneille, eli matkoihin menisi jo pelkästään yhteensä tunti.
Mitä liikuntaa voisi harrastaa päivisin lastenhoidon ohella? Lapsiparkki saleja ei täällä päin ole, mummoja kylläkin kaksi kappaletta, mutta olen kauhean huono pyytämään hoitoapua "omien menojen" takia...
Kommentit (2)
krt/vko salilla jumpilla ja aikaa revin siitä että 2.luokkalainen on yleensä kotona/pihalla/iltapäiväkerhossa ja nuorin vielä pk.ssa josta isä hakee töistä päästyään ja mä meen suoraan töistä salille. Liukuva työaika, voin periaatteessa lähtee koska vaan töistä.
vaikka olenkin mies. Olen ollut myös kotona lasten kanssa, vaikka nyt taas töissä. Muuhun liikuntaan ei ole aikoihin ollut aikaa kuin lenkille lasten nukkumaan mentyä. Onneksi lapset ovat aika nuoresta nukkuneet n. 12 h eli 20.00 - 8.00 eli kyllä siinä on ehtinyt lenkilläkin käydä. Lenkkeilyssä on myös se hyvä puoli, ettei matkaa mene aikoihin - ryhmäliikunnat ei onnistu ja uimahallinkaan ei meinaa ehtiä, vaikka matkaa on vain parisataa metriä - mutta se menee kiinni jo 20.00