Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Pientä pintaremonttia, tuli aivan kamala!
Kommentit (4)
Kaameet tapetit, muut olis tehny paljon hienommat.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos käytössä 1000e ja karmeasti tehtävää niin aika vähän saa aikaa toisin kuin upeita kalusteita oamava, ehkä vain täyteen sullottu ja tappetiuudistusta kaipaava lukaali, jossa
10 000e remppasumma käytössä.
Olisivat valinneet sen Iisan(?), sillä sentään on jotain näkemystä siitä, mikä menee kaupaksi.
Alue: Aihe vapaa
Kavensivat ostajakuntaa, kun ei kaikki jaksa alkaa ensitöikseen repiä tapetteja. Nyt tonne pitäis löytää ostaja, jolla on just toi maku.