Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olisit, jos anoppisi siivoaisi

Vierailija
15.02.2012 |

oma-aloitteisesti vaatekaappisi ollessaan teillä lapsenvahtina sillä aikaa, kun itse olisit poissa kotoa?

Kaveri kertoi hänelle käyneen näin, eikä ilmeisesti kauheesti tykännyt, vaikka ajatuksena ehkä ihan kaunis(?) :D

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin siitä, että anoppi lupaa kysymättä leikkasi tyttöni hiukset. En halua anoppiani tonkimaan vaatekaappiini.

Vierailija
2/10 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on meillä kylässä, ei siivoamassa. Eikä sille tulisi mieleenkään mennä meidän kaapeille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessan ovestakin voisi "rikkoa" lukon ennen kuin päästää anoppia ovesta sisään...

Vierailija
4/10 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatekaappini ovat hyvässä järjestyksessä aina, joten tällaista ei kohdallani voi tapahtua.

Vierailija
5/10 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nyt jostain kumman syystä muka niin tekisi niin kyllä saattaisi anoppi lopettaa touhun lyhyeen, kun löytäisi ison laatikollisen seksileluja kaapista!! :D :D

Vierailija
6/10 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli vierailunsa aikana siivonnut lapsen vaatelipaston ja kyllä nolotti! Itse olin tapahtumahetkellä töissä, mutta jos olisin ollut paikalla niin olisin pontevasti tämän estänyt.

Ja myös vituttaa vähän, että anoppi astuu mun reviirille järjestelemään yhtään mitään kun oma kämppä on pommin jäljiltä. Siivoilisi omia rojujaan vaan. :D

Vierailija
7/10 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko teilläkin samoja kokemuksia? Luulin että olen ainoa, joka raivostuu kun anoppi järjesteli kämpän uuteen uskoon. Nyt on otettu sellainen etäisyys, että...

Vierailija
8/10 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lentäisi anoppi ulos eikä ikinä enää pääsisi talooni ilman jatkuvaa valvontaa. Olen äärimmäisen reviiriaggressiivinen omasta reviiristäni eli asunnostani ja pihastani.

Vierailija
9/10 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on useastikin siivoillut esim. keittiön kaapit meidän poissa ollessa. Hän on todella touhukas tyyppi ja tykkää siivoilla, tehdä ruokaa tms. (tuo meillekin ruokaa pari kolme kertaa viikossa.) Yleensä kämppäkin on imuroitu kun tullaan takaisin.

Joo siis, en suutu (suuttuisi). Vihaan siivoamista, joten tuollainen ei haittaa =D

Vierailija
10/10 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin todella kiitollinen. itse siivoan lasten vaatehuoneen ja kaapit useaan kertaan kuukaudessa. Lapset sieltä aina ottavat itse vaatetta, ja ei kauaa pysy järjestyksessä.

Olin kaksi päivää sairaalassa, ja sillävälin oli jaksanut viiden lapsen hoidon ohessa vielä vaatehuoneen jka kaapin siivota. Arvostin todella apua. Mutta meillä nyt muutenkin hyvät välit. Saa olla meillä kuin kotonaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan