Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuntosali treffipaikkana

Vierailija
15.02.2012 |

Suhde on aluillaan ihmiseen, jota olen tavannut nyt pari kertaa syömässä ja kahvilla. Molempien elmä on kovin kiireistä ja mietinkin, olisiko kuntosali tapaamispaikkana ihan hassu? Siinä tulisi yhdistettyä useampi kärpänen samalla iskulla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mielipiteitä tai kokemuksia kaivataan? Vai onko niin, että höpöttelemällä kuntolilla häiritsee toisten ihmisten treeniä?

Vierailija
2/6 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mielipiteitä tai kokemuksia kaivataan? Vai onko niin, että höpöttelemällä kuntolilla häiritsee toisten ihmisten treeniä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aiot istua laitteella, lirkutella ja kuherrella samalla, kun joku toinen odottaa laiteen vapautumista.

Vierailija
4/6 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kun treenaan niin treenaan. Ei siinä oikein jouda juttelemaan. Miten olisi vaikka yhteinen juoksulenkki, seinäkiipeily, sulkis?

Eli pariliikuntaa tai sellaista jossa pystyy juttelemaan?

Vierailija
5/6 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten tässä kiehtoo se, ettö olisi mielenkiintoista nähä hänet T-paidassa ja muutenkin vähemmissä vaatteissa kuin mitä tämän hetkiset talvikelit vaativat...;)

Olen itse toivottoman huono kaikissa pallopeleissä, muuten sullkis voisi ollakin kiva vaihtoehto.

Vierailija
6/6 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten tässä kiehtoo se, ettö olisi mielenkiintoista nähä hänet T-paidassa ja muutenkin vähemmissä vaatteissa kuin mitä tämän hetkiset talvikelit vaativat...;) Olen itse toivottoman huono kaikissa pallopeleissä, muuten sullkis voisi ollakin kiva vaihtoehto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä