Mikä nimeksi Santerin ja Valtterin VELJELLE? (ev)
Kommentit (19)
tai Kanteri, Lanteri, Hanteri, Tanteri
Mutta ei todellakaan ole tulossa yhtään eri-loppuista! Nämä edellisetkin ovat kokoajan sekaisin. Itse mietin Eemeliä, mutta lapsukaiset ovat sitä mieltä, että toisen kirjaimen pitää olla a ja loppua kirjaimeen i.
ja kun Eemeli ei täytä tuota a-sääntöä niin se ei käy :)
Mutta ei todellakaan ole tulossa yhtään eri-loppuista! Nämä edellisetkin ovat kokoajan sekaisin. Itse mietin Eemeliä, mutta lapsukaiset ovat sitä mieltä, että toisen kirjaimen pitää olla a ja loppua kirjaimeen i. ja kun Eemeli ei täytä tuota a-sääntöä niin se ei käy :)
Tai sitten joku lyhyempi tyyliin Aaro, Eero tms.
Mutta ei todellakaan ole tulossa yhtään eri-loppuista! Nämä edellisetkin ovat kokoajan sekaisin. Itse mietin Eemeliä, mutta lapsukaiset ovat sitä mieltä, että toisen kirjaimen pitää olla a ja loppua kirjaimeen i.
Tai sitten joku lyhyempi tyyliin Aaro, Eero tms.
Se eriniminen kokee olevansa ulkopuolinen.
Oskari tai Alvari tuli mullakin mieleen. Petteriä ei kukaan maininnut.
Kaikille oma alkukirjain ja samantyyppinen. Kivoja myös Jalmari tai Alvari tai Elmeri
Patteri
Ulsteri
Kutteri
Posteri
Mutteri
Putteri
Ahteri
Pantteri
Aaron
Matias
Martti
Taneli
Jaakko
Jarkko
Patrik
Rasmus
Aukusti
Taavi
Verneri sopisi mielestäni oikein hyvin!
Oskari tai Samuli voisivat olla kivoja nimiä.
Meillä on kolme eri pääteistä poikaa, heidän toiset nimetkin rímmaa.
Pitäkää vaan muut typeränä, mutta meistä ne on hyvät nimet.