uskaltaako harjottelijalle mennä leikkauttamaan ja värjäyttämään?
Kommentit (7)
Tosin istuin sitten siellä 4 tuntia!
Vai harjoittelijalle leikkauttamaan! Onko terveydenhuolto tosiaan vajonnut näin alas, että leikkauksista saa alennusta, jos lääkäri on vielä harjoittelija? Uskomatonta soopaa.
Mieti vähän, ei tosiaan kannata riskeerata.
johonkin helppoon tähystysleikkaukseen, siis rutiinitoimenpiteeseen menisin harjoittelijalle. Pitäisin kuitenkin huolta, että leikkausta valvoo kokeneempi lääkäri. Mitä tarkoitat värjäyksellä?
mulla ratkee maha :D
Ja joudun ties mihin harjoittelijalle hoitoon...
Mulle kyllä riitti kandit synnytyksessä (6kpl) ei enää harjoittelijoita kiitos tälle mammalle!
Onko siis parturikampaamokoulu vai tuoli tavallisessa parturissa? Itse olen käynyt opiskelijana opiskelijoilla leikkauttamassa ja joskus värjäämässäkin, ja aina oli opettaja, joka työtä valvoi, valitsi yhdessä opiskelijan kanssa värit ja tarkisti leikkauksen. Muistaakseni lähes aina oli jotain sanottavaa (tiedä sitten oliko vain ylitarkka ope). Mut tyytyväisenä lähdin aina pois, joskin aikaa tosiaan saa varata!
kerro tarkemmin, sitten voi ottaa kantaa, uskallatko mennä harjoittelijalle.
Itselläni kandi poisti umpisuolen ja leikkaushaava tulehtui. Eli vaikka saisitkin alennuksen, niin varoisin harjoittelijoita!