Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko kaikki kotona kolme vuotta / lapsi?

Vierailija
14.02.2012 |

Viekö joku nuoremman päiväkotiin?

Itse joudun palaamaan töihin lapsen ollessa 1 v 10 kk, eli vajaa 2-vuotias. Lapsi menee päiväkotiin. Tosin teen nelipäiväistä viikkoa ja mies työskentelee kotona ja hakee noina neljänä päivänä lapsen kahdelta, eli päivät olisivat lyhyitä.

Tuntuu silti pahalta. Viekö kukaan muu noin pientä tarhaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi, pysähtyisi koko Suomen kansantalous (tai ainakin hiipuisi...). Teillähän on järjestetty todella loistavasti asiat. Hiukan alle 2-vuotias pärjää varmasti hyvin päiväkodissa: lyhyet hoitopäivät ja vajaa viikko!

Vierailija
2/8 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole joutunut palaamaan, työ on osa normaalia elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1v 3kk meni ensimmäinen tarhaan ja niin menee toinenkin tänä vuonna. Eikä muuten mene millekään lyhennetylle viikolle/päivälle.

Vierailija
4/8 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla voi saada sellaisen vaikutelman, mutta tosielämässä hoitopaikoissa on alle 3-vuotiaita vaikka kuinka. Ja itse asiassa enpä juurikaan tunne sellaisia, jotka olisivat olleet 3 vuotta kotona.

Itse vein omani 1 v 2 kk ikäisenä päiväkotiin ja toinen mene varmaan suunnilleen saan ikäisenä.

Minusta teillä on hienosti asiat järjestetty.

Vierailija
5/8 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jatkoin opintoja ja vein lapsen päiväkotiin, kun tyttö oli 10 kuukautta. Kuopus meni vuoden ikäisenä sitten, kun palasin töihin.

Vierailija
6/8 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa lähipiirissäni on vain yksi äiti, joka on ollut kotona 3 vuotta per lapsi. Kaikki muut ovat menneet töihin viimeistään lapsen ollessa 1,5 v. Ja näissä työäideissä on mm. lastentarhanopettaja, opettaja ja sosiaalityöntekijä.

Vierailija
7/8 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en noin toimisi kuin ap. Minulle tosin lapset ovat tärkeitä

muutenkin kuin juhlapuheissa...

Vierailija
8/8 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en laittanut, kun ei ollut tarvetta. Esikoinen oli reilu 3 vuotiaana ehkä puolivuotta päivähoidossa osaaikaisena mutta se tuntui niin turhalta koska meillä on aina joku kotona. Sen jälkeen oli kerhossa. Pienempi(4v.) ei ole mennyt päiväkotiin käy vaan kerhossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi