Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koulukiusaaminen ja työpaikkakiusaaminen on kielletty mutta miksi

Vierailija
14.02.2012 |

työeläke ja vakuutusyhtiöt saavat kiusata vammautunutta ja sairasta ihmistä?

Olen hankkinut usean eri lääkärin ja fysioterapeutin lausunnot tilastani; kaikki nämä yuksimielisiä siitä, että olen työkyvytön.

Arvaatkapa, mitä nämä yhtiöt tekevät? Epäävät rahoja, koska olen työkykyinen. Lähettävät jos mitäkin lippusta ja lappusta täytettäväksi. Viimeksi tänään tuli lappu, mikä piti täyttää; kysyttiin mm omaa arviotani työhönpaluusta. Mistä helvakosta sen tiedän kun lääkärit sanovat, että 1,5-2 vuoden kuluttua nähdään, miten kuntoudun.

Tulossa on 3 leikkausta tänä vuonna mutta ei, työkyvytön en ole. Tämä on henkistä väkivaltaa!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään apteekissa minulle sanottiin, että ensi kerralla pyydät lääkäristä reseptin jossa on useamman kuukauden lääkkeet kerralla. Olipa tyhmä muija. Helpottaisi tietysti kun ei tarvisi reseptiä uusia, mutta lääkkeet oli masennuslääkkeitä. opetetaanko niitä sanomaan tuollaista masennusta sairastaville, että mahdollisimman moni ottaa yliannostuksen?

Vierailija
2/3 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka käyttää vammaiskorttia joka helkutin juttuun... Meil on nimittäin töissä yks sellainen. Tyyppi saa saman palkan kuin terveet, mutta työnskentelee puolet vähemmän. Ei voi tehdä sitä tai tätä kun on vammainen ja alkaa väsyttää, jessus. Eikä koskaan sano kiitos, kun ovi avataan tai viedään tarjotin pöytään tms. Ärsyttävää. Koko maailman pitäis pyöriä heidän ehdoillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis kysymys tavallisista SSRI-lääkkeistä, kuten ilmeisesti on, kun tiedät asiasta noin vähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi