Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä olin ihan hirveä äiti viikonloppuna...

Vierailija
14.02.2012 |

Mun tyttö on ihan hirveän itsepäinen ja omistushaluinen välillä. Esim. jos kaveri tulee leikkimään meille niin koko ajan ois määräämässä mihin leluihin saa koskea jne. Suuttuu usein jos ei voita peliä jne.

Viikonloppuna juhlittiin tytön 6v kaverisynttärit. Järjestin muutaman leikin joista yksi on se tuolileikki jossa kierretään tuolien ympäri kunnes musiikki loppuu jolloin pitää mennä istumaan ja yksi jää joka kierroksella ilman tuolia.

No tyttö alkoi möksöttää ja kiukuttelemaan kun jäi kyseisessä tuolileikissä toiseksi!

Vaikka oli luvannut käyttäytyä!

Illalla sitten sanoin että nyt leikit yksin tuolileikkiä että voitat joka kerta ja vein jakkaran keskelle hänen huonetta ja laitoin musiikin päälle. Tyttö kiersi tuolia ja istui aina kun sammuttelin musiikkia. Repesin itse nauramaan kun näytti niin hassulta ja tyttö sit vähän nolona jatkoi kuitenkin kiertämistä/istumista.

Muutaman minuutin jälkeen kysyin vieläkö haluat joka kerta voittaa, ei kukaan halua leikkiä sun kanssa mitään jos aina suutut ja oishan se tylsää jos aina sama henkilö voittaa.

Jäiköhän tytölle nyt hirveä trauma tosta? :/

Kommentit (1)

1/1 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin se oppii tavoille. Lapsillani on vastaavia kavereita kuin tyttäresi eikä osaa jakaa mitään ja aina pitää voittaa tai itkee ja kiljuu. Ärsyttävää. Mielestäni teit ihan oikein kun pakotit leikkimään yksin! Kyllä se siitä oppii että kavereille pitää olla kiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla