Mistä Muumiaiheinen soitto-/korurasia pk-seudulta?
Uppo-Nalle kirjakerhon lehdessä oli vaaleanpunainen sydämenmuotoinen Niiskuneiti soittorasia (hinta 14,90 ¿). Lasten Parhaat kirjat kirjekerhon lehdessä oli suorakaiteenmuotoinen punainen Pikku Myy (hinta 19,90 ¿). Kirjakerhosta tilattaessa tulee vielä postikulut hinnan päälle ja noista lehdistä ei oikein löytynyt muuta tilattavaa =(.
Onko kukaan nähnyt noita soittorasioita kaupoissa pk-seudulla (hinta myös kiinnostaisi)? Itse kävin pikaisesti lauantaina Sellon Br-lelukaupassa ja sieltä ei ainakaan löytynyt.
Kommentit (6)
http://www.martinex.fi/tuotteet_4_b.php
Kämpin Moomin Shopista http://www.kampgalleria.fi/fi/liikkeet/liike.asp?cID=154 voisi löytyä.
Lapsellani on pyöreä soittorasia, jossa Muumipeikko ja Niiskuneiti ovat merenpohjassa ja " tanssivat" musiikin soidessa. On samalla säästölipas.
Lapseni ei ole käyttänyt soittorasiaa yksin, koska on vielä niin pieni eikä soittorasiaa ole muutenkaan käytetty kovinkaan paljon. Viime kerralla vetovipu sitten jäi jumiin eikä takakantta saa kunnolla auki, jotta voisi katsoa mikä on vikana. Toki soittorasia toimii vielä ja musiikki kuuluu, mutta Muumipeikon ja Niiskuneidin liikkuessa kuuluu aikamoinen rätinä. Maksoi muistaakseni noin 16e ja eipä sitten kauaa kestänyt ehjänä vaikka ihan rauhallisesti vetovivusta väänsin. Mitenköhän saisi korjattua?
Tämä on ollut meidän synttärilahja kaikille 3-6v. Laskin tässä yksi päivä, että olen ostanut niitä ainakin 16kpl viimisen 3vuoden aikana.
Itse olen ostanut niitä Muumi Shopista (takuuvarma paikka), Stokkalta (pari viikkoa sitten Tapiolassa oli vain Disney aiheisia, Ruusunen, Ariel, Lumikki), Ruoholahden Cittarissakin oli jossain vaiheessa samoin " löytöjä" alennettuun hintaa soittorasiasta tein Kirjakerhon myymälästä.
On muuten myös aika kestävä. Vanhimmalla tytöllä kestänyt jo 4v, vaikka sitä kaksi pikkusiskoa kovinkin ottein välillä soittanut.
etsin kuumeisesti joululahjaksi, mutta en löytänyt. Ilmeisesti kaikki muut olivat kerenneet ennen minua ostamaan ne pois, sillä suuntasin ensimmäisenä Helsinkiin ja siellä muumikauppaan, olettaen että sieltä löytyy, mutta ei löytynyt ja sain kuulla että oli maahantuojalta myös loppunut. Kiertelin muita kauppoja myös, mutta ilmeisesti vääriä kauppoja kun en mistään löytänyt. Joulun jälkeen törmäsin niihin sitten Anttilan Kodin ykkösessä ja Helsingin Info kirjakaupassa. Tämä tilanne oli siis viime vuonna. Jos et mistään löydä, niin tilaa ihmeessä kirjakerhon kautta, vaikka maksaakin hieman enemmän. Minä löysin nuo soittorasiat myös kirjakerhosta, mutta liian myöhään, sillä olivat loppuunmyytyjä siinä vaiheessa kun tilasin. En tiedä oliko minun viestistä mitään apua, mutta ajattelin vain kertoa ettei sinulle käy kuten minulle, että sain hyvän joululahjaidean, mutta toteutus oli mahdoton!
Myy tanssii ja Muumilaakson tarinoita -tunnuslaulu soi. Aivan ihana! Ja maksoi siellä vajaat 13 e.
Ostin syksyllä Kannelmäen Prismasta Pikku-Myy soittorasian. Hinta jotain 15 ¿ hujakoilla.