Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hämmentynyt olo...mitä mieltä tästä tilanteesta?

Vierailija
13.02.2012 |

minä ja mieheni olemme molemmat facebookissa ja meillä on yhteisenä kaverina eräs entinen naapurimme (naimisissa oleva 2 lapsen äiti), jonka molemmat tunnemme yhtä hyvin. Nämä kyseiset naapurit muuttivat jo vuosia sitten pois naapuristamme, emmekä sen jälkeen ole pitäneet yhteyttä. Pari vuotta sitten muutettuamme itsekin törmäsimme sattumoisin lasten harrastuspiireissä ja olemmekin aina tavatessamme jutelleet ja vaihtaneet kuulumisia. Sen myötä meistä tuli facebook-ystäviäkin. Muutoin emme edelleenkään ole sen läheisimmissä kontakteissa. Lastemme ohjaaja on tämän entisen naapurimme hyvä ystävä ja parina kertana, kun mieheni on vaihtanut kuulumisia naapurinrouvan kanssa hän on lyöttäytynyt seuraan. Mieheni siis vie useimmiten lapsiamme harrastuksiin, toki minäkin joskus. Tätä ei kuitenkaan ent. naapurinrouvamme tiedä, sillä hänen lapsensa harjoitukset ovat eri päivänä ja hyvin harvoin törmäämme enää. Sitten takaisin lasten ohjaajaan... Mieheni luonnollisesti tuntee hänet paremmin, kun näkee häntä useammin kuin minä. He tervehtivät ja joskus vaihtavat pari muutakin sanaa keskenään. Sen kummemmin he eivät toisiaan tunne. Pari päivää sitten mieheni sai naapurinrouvalta viestin facebookissa, jossa ehdotti tätä lastenohjaajaa hänen kaverikseen. Minä en kyseistä viestiä saanut. mitä ajatuksia tämä sinussa herättää? Lastenohjaaja on sinkku ja n. 10v. nuorempi kuin minä ja mieheni.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla itsellenikin käynyt pari kertaa niin, että kosketusnäytöllä vahingossa olen hyväksynyt jonkun suosituksen. Tarkoitan, että vahingossa on voinut lähteä toi suositus.

Toinen skenaario on tietty se, että naapurintouva pyrkii saamaan salarakkaansa kanssa kimppakivaa aikaiseksi.

Vierailija
2/2 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivotaan, että on ollut vahinko. Tuli vaan mieleen, että ohjaaja olis jotenkin miehestäni kiinnostunut, muttei itse uskalla pyytää kaveriksi ja laittanut naapurinrouvan asialle....Mut ehkä olen vain vainoharhainen :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla