Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatko ottaa Jeesuksen vastaan ja pelastua?

Vierailija
13.02.2012 |

Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän.

Joh. 3:16

Jos sinä suullasi tunnustat, että Jeesus on Herra, ja sydämessäsi uskot, että Jumala on herättänyt hänet kuolleista, olet pelastuva.

Room. 10:9

Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja. Se ei perustu ihmisen tekoihin, jottei kukaan voisi ylpeillä.

Ef. 2:8-9

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AKBAR!

Allah on suurin!

Vierailija
2/19 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei haluu sun tyrkytystä.

Hanki käännytettävät todellisuudesta. Kiitos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus on sydämessäni :)

Vierailija
4/19 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaiset ovat järkyttävän ahdasmielisiä ja juuri he ovat pahimpia tuomitsijoita.

Juuri he eivät kykene hyväksymään ihmisiä sellaisina kuin he ovat.

Vierailija
5/19 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo tota... Jos vaikka... Tota vittua haistaisit.

Vierailija
6/19 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en vaan usko Jumalaan tai Jeesukseen... :(

Olin ennen eräässä uskossa ja uskoin kaikkeen yliluonnolliseen kunnes tajusin että se (ainakin sen uskonnon kohdalta) oli kusetusta.

Mutta kaipaan että voisin uskoa edes johonkin...

Voiko mua auttaa? En oikein voi sille mitään että usko on mennyt... :(

Vierailija
7/19 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en vaan usko Jumalaan tai Jeesukseen... :(

Olin ennen eräässä uskossa ja uskoin kaikkeen yliluonnolliseen kunnes tajusin että se (ainakin sen uskonnon kohdalta) oli kusetusta.

Mutta kaipaan että voisin uskoa edes johonkin...

Voiko mua auttaa? En oikein voi sille mitään että usko on mennyt... :(

Vierailija
8/19 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeksi eilen.. mutten tunnu saavan siitä mitään irti tai mitään vastausta :(

Vierailija
9/19 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tosiaankaan halua. Ja jos haluaisin, niin pystyisin ihan itsekseni tutkiskelemaan rAAMATTUa (pienellä alkukirjaimella) ja muita höpökirjoja ilman sun tyrkytyksiäsi. Maailmassa ei ole tapettu enempää ihmisiä minkään muun asian kuin uskontyrkyttämisen suomilla valtuuksilla. Pillukin on vasta hyvänä kakkosena tällä listalla.

Vierailija
10/19 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todellakaan halua

Vierailija
11/19 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeksi eilen.. mutten tunnu saavan siitä mitään irti tai mitään vastausta :(

käy kuuntelemassa Jumalan sanaa. ole kärsivällinen! minä uskon siihen että kolkuttavalle avataan jne.

ei kaikki saa ns. värisyttävää herätys kokemusta. minä joka olen ollut uskovainen koko ikäni en ole mitään maata ravistavaa herätystä koskaan saanut.aika arkista on uskoni.

rukoilen puolestasi!

Vierailija
12/19 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta tuntuu ettei mun omat rukoukset tuota mitään tulosta ja haluaisin todella uskoa...

Vierailija
13/19 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minua hieman harmittaa tuollainen tyyli, että tarjoat täällä palstalla Jeesusta kaupaksi kuin mitäkin halpahintaista torituotetta, johon sinulla on yksinoikeus.

Ymmärrän, että yrität tehdä evankeliointia, mutta pelkään, että tuommoisella meiningillä saat vain pahaa aikaiseksi.

Itse pidän pienempää ääntä ja yritän omalla elämälläni ja teoillani sekä lähimmäisenrakkaudellani olla Jumalan rakkauden kuvana.

Vierailija
14/19 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta tuntuu ettei mun omat rukoukset tuota mitään tulosta ja haluaisin todella uskoa...

kyllä TaivaanIsä vastaa rukouksiin,ne vastaukset ei vaan tule heti kun apteekin hyllyltä, ja voivat tulle eri muodossa kun ihminen haluisi.

mutta uskokaa! ei se helppoa ole olla uskovainen,mutta lopussa kiitos seisoo! :)

Vierailija
15/19 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku rukoilla mun puolesta? musta tuntuu ettei mun omat rukoukset tuota mitään tulosta ja haluaisin todella uskoa...

Herra armahda häntä ja johdata elävään uskoon Jeesukseen Kristukseen Hänen sovitustyönsä kautta. Siunaa ja varjele pahalta, aamen.

Vierailija
16/19 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen uskovainen ja minua hieman harmittaa tuollainen tyyli, että tarjoat täällä palstalla Jeesusta kaupaksi kuin mitäkin halpahintaista torituotetta, johon sinulla on yksinoikeus.

Ymmärrän, että yrität tehdä evankeliointia, mutta pelkään, että tuommoisella meiningillä saat vain pahaa aikaiseksi.

Itse pidän pienempää ääntä ja yritän omalla elämälläni ja teoillani sekä lähimmäisenrakkaudellani olla Jumalan rakkauden kuvana.

Usko tulee siis kuulemisesta ja kuuleminen Kristuksen Sanan kautta. [Room. 10:16]

Jokainen, joka huutaa avukseen Herran nimeä, näet pelastuu. Mutta kuinka he huutavat häntä avukseen, jos eivät usko häneen? Ja kuinka he voivat uskoa häneen, jos eivät ole hänestä kuulleet? Ja kuinka he voivat kuulla, ellei ole julistajaa? Kuinka kukaan voi julistaa, ellei ketään lähetetä? Onhan kirjoitettu: Kuinka suloiset ovatkaan niiden jalat, jotka julistavat evankeliumin hyvää sanomaa! [Room. 10: 12-17]

Vierailija
17/19 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimerkki jota en nyt kuitenkaan voi tässä tarkemmin kertoa on, että on rukoiltu, että paha saisi palkkansa jonain päivänä, ja se tapahtui, todella sai ansionsa mukaan.

Pahaa ei tietenkään saisi kenellekkään rukoilla, mutta sanotaan nyt että oikeus voitti, nyt joutuu pahan tekijäkin kärsimään, ei yksin toinen osapuoli joka on aina kärsinyt vuosikymmenet.

Jumala vastaa rukoukseen, ole kärsivällinen, pyydät häneltä sitten mitä tahansa.

Vierailija
18/19 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on jumalatar joka on samaan aikaan paradoksaalisesti näkymätön ja vaaleanpunainen. Koska jumalatarta ei voida nähdä, on hänen oltava näkymätön. Näkymättömyydestä johtuen ei näkymättömään yksisarviseen uskovien mielestä voida myöskään todistaa etteikö häntä olisi olemassa, ja koska Vaaleanpunaista näkymätöntä yksisarvista ei voida todistaa olemattomaksi, hänen on siis kyseiseen olentoon uskovien mielestä oltava olemassa. Vaikka jumalatarta ei voida nähdä, hänen uskotaan olevan vaaleanpunainen. Vaaleanpunaista väriäkään ei voida ajatuksen kannattajien mielestä todistaa vääräksi koska häntä ei voida nähdä.

Vierailija
19/19 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

typerillä julistuksillanne täällä. Ei teitä kuitenkaan pidetä muuta kuin höynähtäneinä eikä kukaan täysjärkinen tahdo liittyä joukkoonne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi