Miksi ennen suosittu tyttö jää nyt yksin?
kakkosluokkalainen tyttöni on tänäänkin ollut välitunnit yksin, kun kukaan ei leiki hänen kanssa. Kaikilla tytöillä on "pari" ja mun tyttö jää ulkopuolelle. Aikaisemmin tytöllä on ollut paljon kavereita ja nyt yhtäkkiä jäänyt yksin. Missäköhän vika? Tyttö itse kertoi mulle että aina kun hän kysyy jotain kaveriksi niin hän sanoo että leikkii toisen kanssa.
Kommentit (9)
tai sitten se vaan on tää tyttöjen "parittelu", kolmas on jo liikaa. ja jos sitä bestistä ei ole käy valitettavasti just noin.
äärimmäisen ikävää, muttei tavatonta. rohkaiset tyttöä hakemaan uusia ystäviä.
Voisitko jutella asiasta heidän kanssaan? Kuulostaapa kurjalta tilanteelta.
Ehkä opettaja tietää asiasta jotain?
Itse ainakin, saman ikäisen tytön äitinä, haluaisin asiaan äkkiä selvyyden. Kaverit on niin tärkeitä, että ulkopuolelle jääminen todella kurja juttu.
Ehkä kuitenkin vain tässä päivässä oli jotain sellaista, ettei yhteisiä leikkejä löytynyt? Ehkä kyse ei ole mistään suuremmasta. Kannattaa kuitenkin selvittää.
Toivotaan että kaikille olisi kavereita!
Tai sitten toiset ovat koulun jälkeen tai viikonloppuisin paljon yhdessä ja sun tyttö jää tavallaan ulkopuoliseksi. Tytöillä kun on valitettavan usein tapana olla kahdestaan eikä kolmatta mahdu mukaan, vaikka hän olisi kuinka mukava.
Mä ottaisin myös opettajaan yhteyttä ja kyselisin onko hän huomannut jotain.
tyttäresi suosiosta ja alkoivat puhua hänestä pahaa omille lapsilleen. Ihan yleistä käytöstä, tyttäresikin on hyvä oppia mustamaalaamaan muita selän takana, että pärjää :)
Enempää en edes aio sanoa, inhottava ihminen.
tyttäresi suosiosta ja alkoivat puhua hänestä pahaa omille lapsilleen. Ihan yleistä käytöstä, tyttäresikin on hyvä oppia mustamaalaamaan muita selän takana, että pärjää :)
että asia on ihan näin,mutta kyllä lapsetkin osaavat olla kateellisia ilman aikuisen puheita.Tuttavani lapselle kävi juuri noin,ja kun kysyin asiaa muilta lapsilta niin sanoivat että tyttö on kummallinen.Ei selvinnyt kylläkään tämä kummallisuuden laatu,enkä sitä kysellytkään sen kummemmin.
vain tästä päivästä vaan tätä on jatkunu jo jonkun aikaa. Tyttö on kotona kertonut miten yksi tyttö välillä tönii, sotki sinitarraa hiuksiin ja repi paidasta narut irti ja haukkuu kun lapseni ei saa viikkorahaa. Taidanpa tosiaan ottaa yhteyden opettajaan. Tuntuu vaan niin hirveälle lapsen puolesta :(
ap
Sun olis pitänyt ottaa heti yhteyttä, kun lapsesi on kertonut kiusaamisesta.
nämä kiusaamiset on ihan tuoreita juttuja enkä ole heti viittinyt mennä selvittelemään vaan yrittäny kattoo jatkuuko tilanne samanlaisena vai ei.
ap