Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten onnistuisin pettämään miestäni?

Vierailija
13.02.2012 |

Haluan kostaa, mutta olen epävarma itsestäni, en ole käynyt treffeillä saati ollut sängyssä 15 vuoteen muiden kuin oman miehen kanssa. En ole edes flirttaillut! Ajatus riisuutumisesta jonkun tuntemattoman kanssa tuntuu kauhealta, en halua että ko. mies arvostelee kroppaani tms. Mistä löydän mukavan, luotettavan panokumppanin? Haluan vain helpotusta tähän vittuuntumisen tilaan, en ole päässyt tuosta pettämisen aiheuttamasta tuskasta yli millään järkevällä konstilla (terapia, puhuminen, aikaakin on kulunut).. Haluan tuntea, että riitän jollekin, että joku pitää minua ihanana. Että joku haluaa minua.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paraneeko sun olo siitä?

mulla ois parempi olo kun tietäisin että olen itse toiminut kunniallisesti ja oikein

Vierailija
2/3 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota ensimmäistä joka vastaa, vaan valkkaa kirjoitusten mukaan paras. Tapaa jossain kahvilassa tms. missä on ihmisiä ympärillä.

Jos natsaa, tavatkaa toinen kerta, ja käykää vaikka syömässä ensin ja ota muutama lasi viiniä niin rentoudut tunnelmaan. Siitä sitten hotelliin tai miehen asunnolle (miehen kämppää en suosittelisi).

Kannattaa kyllä.

Mutta valitse kumppani huolella, mikään kiire ei ole. Saattaahan siinä käydä niin, että pelkästään jo se tieto, että joku sinua haluaa, riittää, eikä sun tarvitse pettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paraneeko sun olo siitä?

mulla ois parempi olo kun tietäisin että olen itse toiminut kunniallisesti ja oikein

oikeastaan yhtään, vaikka olen toiminut kaikkien taiteen sääntöjen mukaan. Olen kyllä ehdottomasti pettämistä vastaan, ja siksi se ei ole ollutkaan mulle mikään oikea vaihtoehto. Mutta olen alkanut miettiä asioita uusista näkökulmista. En tiedä, tuskin se parantais oloa, ajatus aktiivisesta suhteen hakemisesta on kuitenkin aika vieras. Ehkä odotan, että joku tilaisuus tulisi kuin itsestään, ja sitten voisi asiaa harkita.

Tämä on ollut kuitenkin niin kova kolaus itsetunnolleni, että sitä ei ole mikään terapia tähän mennessä parantanut. Niinpä mietin, että ehkä joku korjaava kokemus voisi toimia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä