|*Henäsirkkojen tiistai turinat*|
Kommentit (27)
Ollut vähän taukoa palstailussa. Tein viime viikon lopulla kolmannen testin kun tuntui että onkohan siellä masussa mitään sittenkään. No vahva plussahan sieltä ilmeni :D Kaikki ollut suht ok, pientä etovaa oloa silloin tällöin on, väsyttää edelleen, mahaa turvottaa (suunnittelen isompien housujen ostoa) ja mahaa vihloo välillä.Niin ja päätä särkee nytkin! Kahvi ei vielä kumma kyllä ole niin tökkinyt ku mitä ekassa raskaudessa..tarkoittaiskohan tämä että ois tyttö tällä kertaa tulossa ;) ei vaan, ihan sama kumpi tulee kunhan on terve..tämä vanha klisee!
Ikävää ollut lukea että monilla mennyt kesken :( Se pelko tässä itselläkin koko ajan kalvaa mieltä. Vielä 4 viikkoa neuvolaan. Siitä varmaan sit sen jälkeen aika piakkoin np-ultraan.
Mut nyt surffailemaan!
Onnea uusille plussanneille!! :D
Emilia rv 6+2
Mulla oli tänään eka neuvola ja oli se vaan taas jännää... Hirmuinen vilkuilu, ettei vain näy tuttuja. Olin muka menossa jotain uusittua reseptiä hakemaan, jos nyt joku olisi muka kysynyt ;)
Tunti täyteltiin papereita. Mun lasketuksi ajaksi tuli ihan kuten hmm... miruliilla, muriliilla (sorry, unohdin jo) 29.6. Ihan taatusti se vaan ultrassa siirtyy heinäkuun alkupäiville. Jos esikoisen mukaan syntyy niin tyyliin 41+ jotain voi alkaa odotella. Eli kyllä tässä heinäsirkka ollaan :)
Sain ultra-ajan 14.12. Kuukausi pitäisi odottaa...
Heikko ja ärsyttävä olo on koko ajan.
Voimia kaikille ja ONNEA uusille!
terv. Liinaharja 7+5
kaikille uusille ja vanhoille tasapuolisesti! Ja syvimmät pahoitteluni sirkoista tipahtaneille. Toivon teille pikaista paluuta odotuspuolelle.
En ole hirveän ahkerasti kirjoitellut, mutta on mukava lukea kaikkien kuulumisia ja tuntemuksia. Samojen asioiden kanssa painitaan, oireiden/oireettomuuden (itsellä lähinnä jälkimmäinen), km-pelkojen jne.
(.) laitoinkin tuonne jo oman aloituksen, kun tuli huoli tästä vihlomisesta. (kiitos vielä Liinaharjalle pikaisesta kommentista). Tämä alkoi niin yllättäen viime yönä ja heti on jatkunut koko päivän, että olin/olen isosti huolissani. Viikko pitäisi vielä sinnitellä ennen kuin pääsen ekan kerran lekuriin. Siellä toivottavasti ultraavat (en tunne maan käytäntöjä, niin en ole varma), sitä ainakin aion vaatia. Eihän tätä muuten kestä.
bisous rv6+1 hermona...
onpa inhottava ilma ulkona.oli kauheeta ajaa koulusta kotiin,ku tuntu et auto lähtee tuulen mukaan.
mul on nyt ilmeisest alkan tää väsymys painaa päälle.ja jos tää jatkuu tälläsenä,ni en jaksa kyl yhtikäs mitään tehä pitkää aikaa.ihan uskomattoman väsy olo.
eilen oli ihmeen hyvä olo.ei ede kuvotusta.nytkään ei o ollu tänää kuvotusta,vaan sellast mahakipuu..onks teillä ollu sellast kipuu,et välil tuntuu ku joku puristais?siis mahassa..on täs nyt vähä huono olo, vaik nyt ei kaikki ruuat okseta niinku viime viikol..mä oon syöny nyt kauheen vähän,mut tosi epäterveellisest..ei o tehny muuta mieli ku jotain hyvää suolasta:)
nyt alko o.c. sitä katson:) :)
tervetuloa uusille plussanneille!! :) onnea.
ja toivottavasti kukaan heinäsirkoista ei enää poistu joukosta.km on liian surullinen juttu:(
iltoja:)
Tervetuloa uusille sirkoille:) Kiva kun joukko kasvaa ja juttua alkaa riittämään.
Soitin tänään neuvolaan ja sain ajan 2.12, silloin rv 7+4. Ajattelin tilata ultran yksityiselle 30.11 ja silloin olisi siis 7+2. Pahoinvointia ei edelleenkään ole, mutta itkuherkkyyttä, väsymystä ja vatsan juilimista kylläkin. Äsken katsoin tv1, jonkun odotusdokumentin, niin johan piti pillittää. Mieskin sanoi, että kyllä tämä aika on raskasta miehellekin;) Muistaa hyvin edellisen odotuksen, joka päättyi n. vuosi sitten 13.12 ihanan tyttömme syntymään...
Päiväunet pitää nukkua joka päivä, vaikka kotona olenkin. Nyt on sikäli outoa, kun aiemmissa raskauksissa, minua on alussa palellut kovasti, mutta nyt päin vastoin kuumottaa tosi kovasti ja välillä oikein hikoilen. Yleisestikin ottaen olen aina ollut enemmin vilukissa, kuin kuumaverinen. No, joka raskaus on erilainen ja tämä on nyt tällainen.
jaja:mullaki on noit itkukohtauksii nyt tullu.eilen ihan huvitti,ku olin käymäs nukkumaa ja kävin vaa yhtäkkii itkee..ihan kunnol,eikä ollu mitää syytä.
ja ihme mielialanvaihteluit kyl nyt.oikein itteää alkaa ärsyttää,ku on jotenki niin kiukkunen.mut sit puolet päiväst on niin ilosii hetkii.
tuuliviiri olen.ja nännit nyt kipeentyny,aluks ne vaan muuttu ihan totaalisest,mut nyt myös arat.
oireita on.toivottavasti kaikki menee hyvin.
hyvää yötä sirkat:)
Sirkkapino näkyy tosiaan kasvavan, hieno juttu. Onnea tulokkaille!
Eilisessä pinossa Jaja näkyi tsempanneen tuosta oireettomuudesta - kiitos siitä! Niinhän se on, oireet voivat alkaa myöhemminkin. Ja jos eivät ala ollenkaan, niin sittenhän kaikki on kaksinverroin helpompaa...
Tänään näin positiivisesti. Ainakin mielialat vaihtelee;)
Töissä karmaiseva kiire, joten alkuraskauden ultraa en ole päässyt sitten millään tilaamaan. Avokonttorista on vähän vaikea omalta paikalta sitä tehdä, joten pitäisi ehtiä hypätä hetkeksi soittelemaan mutta tuntuu olevan aivan mahdoton tehtävä ainakin tällä viikolla. No, ensi vkolla helpottaa, ja mikäs kiire tässä.
Jouluvalmisteluja pitäisi kai aloitella, paketteja ja muita. Tuo inha vesisade vaan jotenkin estää lopullisen syttymisen, vaikka jouluihmisiä ehdottomasti olenkin.
Pitemmittä turinoitta - se on moro. Ruuanlaittoon ja saunanlämmitykseen ja koiralenkille ja ripustamaan pyykkiä...miten sitä ikinä kerkiää kahden kanssa?!! (Älkää naurako, kokeneemmat ja suurperheelliset;)...)
kuonolainen