Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Pahimmat "tyylimokat" ?

Vierailija
13.02.2012 |

Vaikka sisäinen kauneus onkin tärkeintä, eikä ulkonäön pitäisi olla niin iso seikka niin pientä galluppia jokatapauksessa!

Mikä henk.kohtaisesti pistää negatiivisesti sinun silmääsi toisen ihmisen ulkonäössä?

Tarkoitus ei ole haukkua kenenkään "luojan luomaa ulkonäköä" vaan lähinnä mikä häiritsee pukeutumisessa, kaunistautumistyylissä, jne. :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin sinänsä mua ei häiritse mikään, mun puolestani jokainen saa pukeutua ihan niin kuin haluaa, eikä se mun napaani kaivele.

mutta joskus käy kyllä mielessä, että sopivan kokoiset vaatteet pukisivat monia paremmin kuin liian pienet makkarankuoret.

Vierailija
2/10 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella liian luonnottomat kulmakarvat. Sellaiset liian nypityt ja jotka selkeästi kulmakynällä piirretty! Sekä liian tumma meikkivoide/vahva pakkelikerros naamassa (Pahinta jos sitä on vielä korostettu hyvin vaalealla huulipunalla.)

Miehellä taas negatiivisen huomioni herättää viikset! Lähinnä siis epäsiistit ns.amisviikset. Myöskään liian laitetut hiukset eivät miellytä, että miehellä päässä liikaa geeliä ja muuta moskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollinen vaaleus ok, purkista hankittu NOT!

Vierailija
4/10 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin liian lyhyen paidan kanssa, mutta muutenkin ne katkaisevat säären rumasti.

Vierailija
5/10 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollinen vaaleus ok, purkista hankittu NOT!

Ja vetysuperoksidiblondiuskin voi olla tyylikästä

http://www.gwenstefani.com/images/rotateImages/1.jpg

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/ca/Marilyn_Monroe…

Vierailija
6/10 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen luonnostani tummahiuksinen ja blondia hiusväriä tullut kyllä kokeiltua joskus teininä. Lähinnä lopputulos oli kusenkeltainen ja laikukas. Kaikenlisäksi jatkuvasti tumman juurikasvun kera.

Miehillä en lainkaan pidä värjätyistä enkä muutenkaan liian laitetuista hiuksista. MINUN mielipiteeni. :)

Vierailija
7/10 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laulaessaan aikanaan, että rikoo on riskillä ruma.

Mua häiritsee valtavasti liian lyhyet housut! samoin huonosti istuvat housut. Ylipainoinen ja "ei niin kaunis" kroppakin näyttää aika hyvältä, kun valitsee hyvin istuvat oikean malliset housut. Moni kulkee ihan kamalissa housuissa. Erityisesti tiukat farkut ei sovi, jos ei ole timmi kroppa.

Naisella paksut sukat pikku kengissä.

Vierailija
8/10 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puoliksi pois kulunut kynsilakka.

Vierailija
9/10 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti sellainen pienehkö ja ohut parranhaituva leuassa.

Naisilla liian kireät vaatteet ja liikaa ripsaria ripsissä. Yksi pankkitoimihenkilö laittaa niin paljon ripsaria, että sen ripset ovat ihan paakkuiset ja järkyttävät.

Vierailija
10/10 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikilla. Oudon näköistä, kun lapsella on liian lyhyet hihat paidassa tai lahkeet housuissa. Tai aikuisilla näkee liian usein kiristäviä vaatteita. Kun olisi yksi koko isompi vaate, se laskeutuisi ja istuisi paremmin. Näin näyttäisi itse asiassa hoikemmaltakin, kuin sillä liian pienellä kireällä vaatteella. Hoikalle sopii tyköistuvatkin, enkä tarkoita, että isomman ihmisen tarvitsisi mitään telttoja käyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi