Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mua ahdistaakin ajatus aloittaa vauvalle kiinteät..

Vierailija
13.02.2012 |

Vauva nyt 4kk ja moni sitä hokee, että voisi jo aloittaa maistelut. En halua. Pärjäämme hyvin vielä rintamaidolla.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottele pari kuukautta! Mutta mikä siinä niin ahdistaa? Minusta on aina ollut kiva aloittaa kiinteät, lapsi on selvästi nauttinut ja isäkin on voinut osallistua enemmän syöttöpuuhiin.

Vierailija
2/9 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oma maito riittää niin sehän on hyvä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pääsen totuttamaan vauvaani ruoan makuun :)

Vierailija
4/9 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen aloittanut molempien lasten kohdalla heti kun on voinut, koska en ole nauttinut siitä yhtään, että olen ollut maailman ainoa ihminen, joka voi lasta ruokkia (pulloruokinta ei onnistunut, koska vauvat olivat tissimaakareita). Erityisesti toisen lapsen kohdalla tämä korostui, koska kaikki se aika jonka vietin sohvalla tissi kuopuksen suussa oli suoraan pois esikoiselta.

Mutta jos sä nautit imettämisestä, niin ei tosiaankaan ole vielä mikään pakko aloitella. :)

Vierailija
5/9 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en millään jaksaisi alkaa tekemään niitä soseita. No ehkä se tästä.

-ap-

Vierailija
6/9 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi vauvan kakan koostumus ja haju muuttuu kiinteiden myötä että senkään puolesta en kiirehtisi...

Vierailija
7/9 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kokenut sen hankalaksi. Ehkä se on jotain luopumisen tuskaa.

Mutta odottele rauhassa sinne 6 kk, ei kiirettä ole.

Vierailija
8/9 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vauva syö vielä pitkän aikaa pieniä määriä, joten ei niiden soseiden tekemisessä iso vaiva ole! Tosi helpollahan niitä keittelee ja soseuttaa, ja heittää vaikka jääpalamuotissa pakastimeen. Turha sitä on stressata.

Vierailija
9/9 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vauva syö vielä pitkän aikaa pieniä määriä, joten ei niiden soseiden tekemisessä iso vaiva ole! Tosi helpollahan niitä keittelee ja soseuttaa, ja heittää vaikka jääpalamuotissa pakastimeen. Turha sitä on stressata.

Ja sitä paitsi kaupasta saa ihan hyvää vauvanruokaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan