Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤¤JOULUmasut tiistaina¤¤¤

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä neuvolasta! Oli viimeinen lääkärineuvola aamulla, ja kaikki oli hyvin. Itseä tosin vähän harmitti, että paikat olivat vielä kiinni, pehmentyneet vaan (mitä oli jo edellisellä lääkärikerralla). Mutta eiköhän se vauva sieltä kuitenkin jossain välissä ulos tule. Painoarviota en saanut, eli en sitten saa ollenkaan jos ei jostain kumman syystä joudu äippäpolilla käymään.

Yö meni taas päin hongikkoa, illalla ei tule uni, ja sitten joutuukin vaihtamaan asentoa vähintään tunnin välein koko yön. Ja nyt on selkä kipeänä, tyttö halusi tulla mukaan postia hakemaan, ja otin syliin ettei tartte pukea. Jotenkin huonossa asennossa taisin kantaa.

Miehen viihteelle päästämisestä sen verran, että meillä ukko kyllä tajuaa olla lähtemättä nyt, kun vauva voi tulla koska vaan, mutta ainakin tytön syntymän jälkeen lähti sitten ihan koska itse tahtoi, piittaamatta meikäläisen olosta ja voimista.

Äh, ei nyt pysty kirjoittamaan, tyttö tuossa koittaa koota palapeliä, muttei muka osaa yhtäkään palaa laittaa paikalleen jos en jotenkin neuvo. Toivottavasti tuo sade taukoaa edes hetkeksi jossain vaiheessa, että päästään ulos purkamaan energiaa.

T:Emppu&" Nestori" 36 tasan

Vierailija
22/28 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sataa, sataa ropisee. Hain justiin muksut sisälle, niiden oli pakko päästä pihalle vaikka kaatamalla sataakin. Olihan niillä kuravaatteet päällä, mut olivat kyllä ihan litimärkiä alusvaatteita myöten. Tytölle tilattiin eilisen lääkärireissun jälkeen silmälasit. Saas nähä miten tollanen 5-vuotias niitä suostuu pitämään. Pitäs kuulemma ihan aamusta iltaan käyttää, kun on niin paha taittovika. Eilen päästiin kokeilemaan kuin nopeesti mies on kotosalla töistä jos tositilanne tulee. Mulla alko taas iltasella neljän aikaan tosi kipeät supistukset ja tietyst hälyytin miehen kotiin. Ei tainnu ukko ottaa tosissaan kun aikaa soitosta kotiutumiseen kulu 3 tuntia. johan tossa ajassa mä kerkiän synnyttää. No menivät sitten kuitenkin ohi. Ä-polille kerkesin jo soittaa. Nyt sitten koko yön ja aamun ollu suppareita, mut ei kivuliaita...minne ne kivut katos? Vatsa kokoajan kivikovana, ja sellanen outo jomotus alapäässä, mut ei vaan supistus satu. Outoa, että sitä toivookin jotain kivuliasta:) Täytyy kohta alkaa saunoa oiken kunnolla, heti huomisen jälkeen. Siivous tuskin mulla tehoaa synnytyksen käynistymiseen, kun mä olen niin karasitunu siihen. Jokapäivästä hommaa kun se suursiivous on. Höh..just kun kerkiää istahtaa ja rupeaa kirjottaa ni eiköhän toi poika tuolla heränny huutamaan. Täytyy yrittää kirjottaa myöhemmin uuestaan. Tää oli taas tällanen pikanen, joten oiken mukavan sateista tiistaita kaikille jättimahoille=)

lilla79 & vimpulat 36+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihii, meillä alkaa oleen maa valkoisena! On niin paljon valosemman olosta heti. Mukavaa. Saas vaan nähdä kauanko tätä iloa piisaa tällä kertaa.. Tuskin edelleenkään on pysyvää.

Täällä tuskainen yö takana. Ei supistelujen vuoksi (itse asiassa on ollut merkillisen hiljaista sillä saralla..), mutta toi selkä on ihan muusina, ja yhtään ei auta vieressä puhisten ja ähkien 39 asteen kuumeessa pyörivä ukko. AAAAaarrggh kun teki mieli yöllä karjua sille, että painu nyt ukko.... mutta ei saa olla ilkee, ei sillä(kään) häävinen olo tainnut olla. Nyt sitten vain odotellaan koska minä makaan tautisena sängyn pohjalla. Sitä iloa en kyllä todellakaan tähän enää kaipaisi!

Oon huomannut tässä viime aikoina myös samanlaisen merkillisen, suorastaan ihanan vaihtelua tuovan ilmiön kuin jokunen muukin.. Eli siis maha toimii sittenkin! Ja välillä suorastaan ylikierroksilla, ei saa olla veski kovin kaukana kun alkaa vähänkin masun pohjalla tuntua siltä, että kävisinkös..

Yhdestä asiasta oon kyllä niin katkera; nimittäin meillä noi valmennukset alkaa vasta parin viikon päästä, ja synnärille tutustuminen on vasta 7.12. Mä olisin ollu aikapäiviä sitten valmis meneen sinne, mutta ei.. Oon kyllä yrittäny th:lle kertoo, et oon nähny unta et meidän vaavi putkahtaa maailmaan 27. tätä kuuta ja se tarkottas sitä, et ei kerettäs ensimmäiseenkään kertaan mukaan, saatikka sit sinne synnärille tutustuun. No sitähän ei tiedä vaikka vielä uuden vuoden puolella tuskailen tän mahan kanssa, mutta jotenkin mulla ois vaan armoton hätä päästä niihin valmennuksiin.

Niin, ja jos ne valkat on kerran viikos, niin viimenen kerta on 19.12 kun meillä la 20.12. Ärsyttää aivan mielettömästi!!! Eikä kukaan tunnu käsittävän mun hätääni.. No, jos hassusti käy niin ehkä me sitten mennään valmennuksiin oman näytekappaleen kanssa, ikään kuin katsomaan et miten kaiken ois pitäny mennä.. Äh.

Noh, josko tossa nyt ois valitusta taas tarpeeksi..

Taidanpa lähteä mummelia tervehtimään.

Vointeja edelleen!

Lizzbeth ja myyryläinen 35 tasan

Vierailija
24/28 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ilmestyvässä kaksplussan odotuslehdessä pitäisi olla maha-albumissa mun masun kuva=)

pitääpä etsiä kaupasta!

mutta oon aivan uupunut ja poikki muuten,en meinannut jaksaa ees kirjoittaa....3 yötä on mennyt valvoessa...en jaksa...=(

niska/hartiakivut on aivan kamalia öisin,en saa nukuttua vaikka mieskin peräti hieroi hartioita illalla.En voi kivuilta nukkua ja alamahakipuja myös,ei voi olla kummallakaan kyljeää nukkua,selkään sattuu.Itkinkin vähän viime yönä kun kaipaan unta ja lepoa,esikoinen ei nuku enää päiväunia.Torstaina tyttö menee kait mun äidille jo aamulla ja hän vie kerhoon että saan huilata.

supistellut on vain pari kertaa tänään,kivuttomia nekin...vauvalle höpötin yöllä kun hän potki että voisit kulta syntyä jo=)

ei auta heh.

meen pois valittamasta,lumiräntää sataa etelä-pohjanmaalla...tytön kanssa tylsistytty koko päivä kotona.16 jälkeen saan auton ja käyn tiimarissa ja äidillä.

äitiliini uupunut rv 37+4

Vierailija
25/28 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva miten pitkä pino!!!

Hieronnassa taas käyty aamupäivällä..ja hyvää tekee :D Tosin en tiiä mitä tapahtu mutta nyt jotenki oudosti jomottaa alaselkää :/ Täytyy pyytää miestä illalla viimeistelee.

Eilen pääsin minäkin tutustuu niihin kuuluisiin menkkajomotuksiin oikeen kunnolla.Ja tänäänkin sattunu pari supparia alavatsalla..sellanen outo polte,ei kuitenkaan megakipee.Kaippa tämä tästä vielä joku päivä ' riemuks' muuttuu ;)

Ja jumaliste että oli tuskanen (ja kallis) kauppareissu eilen.Hyvä kun pystyin kävelee,sattu niin perhanansti tonne luihin ja tuntu että ' joku' tippuu alapäästä ihan just :O mitään ei tietenkään tapahtunu mutta ääneen jouduin pari kertaa ulvahtaa kun kunnolla nappas :/// ei kivaa yhtään!!!! Mummot ja etanat paahtaa musta ohi kun oikeen tekee hallaa ;)

Sitten pari kommenttia muille..

Tansku,joo mä kerron sulle sitten kun sovitaan uusia aikoja!!! :)

Oksaska ja muutkin..mulla myös viime päivinä suoli toiminu oudosti..siis se itessään on outoa että toimii (niin hyvin) ehkä se on kun ei tarvi enää rautaa popsia.Ja sitten kun niin paljon joutuu paskoo ja pinnistää tulee noita (kröh) pukamapaholaisia :((( ja ne on kipeitä!Kurjia kylkiäisiä ilmaantuu tässä viime metreillä,ikään kuin ei olis jo tarpeeks vaivoja!!!!!!! *huokaus*

Rölli,mullakin pulssi välillä tosi korkea,siis levossa.Ollu kyllä koko raskauden ajan.Kuuluu vissiin ' taudinkuvaan' :P

Jaa,että pääseekö ukko vielä viihteelle???Ilman viinaa kyllä,senkus menee..mutta ei tuo halua!Ei oo muutenkaan (onneks) mikään sieni :P En todellakaan halua ottaa sitä riskiä että tulis jurrissa synnärille..ei ei ei.Ja itseasiassa olen kieltäny siltä pitkät työkeikat..siis ettei lähe mihkään Ouluun kuskaa pikapakettia tms..pysyttelee enintään tunnin-parin matkan päässä kotoa.Viime viikolla käväs kyllä lappeenrannassa mutta kysy luvan ensin ;) (hyvä ' poika' !!)

Mulla on kuulkaa duunin pikkujoulut perjantaina!!Olen jo ilmottautunut mukaan ;) Sillä varauksella etten lähe synnyttää :O Violet yritän pysyä sopimuksessa!! Tuntuu vaan että ei tää napero oo samaa mieltä,tuskin haluaa ulos ennen loppiaista :/

Päätin siksi että menen kun ne järkätään tossa ihan meidän lähellä ravintolassa :P ja haluan joululahjan ;) sekä maistaa jo jouluruokia :PP

Musta tuntuu vaan että kollegat ei muusta mun kanssa suostu puhumaankaan kun tästä raskaudesta tms..Kaikki kun naisia niin...ja jokainen toki tahtoo kertoo oman synnytystarinansa..no eipä mulla nykyään muuta täällä pääkopassa pyörikään kun aiheeseen liittyvät ajatukset ;)

Joo,menenpä tästä huilimaan.

*joulua ja lunta odotellessa*

-Tiggr&Nasu 37+5

ps.laitoin eilen jo ekat jouluvalot!!!en pystyny enää vastustaa kiusausta..

Vierailija
26/28 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikea hätähousu... Aamulla kirjoittelin siitä, miten vauva on ollut hiljainen eilen ja tänään. Söin sitten äsken oikean herättelylounaan: tuhdisti chilillä (närästystä tiedossa, mutta Rennie auttanee) maustettuja tortilloita, banaanijogurttia ja jälkiruoaksi suklaata. Menin ruoan jälkeen sohvalle makaamaan ja johan alkoi jytinä masussa! Niinhän kaikki menee, että koko ajan pitää olla huolissaan. Minulla liikkeet eivät muutenkaan ole varsinaisia teräviä potkuja, vaan joko tosi voimakasta mylläystä tai sitten hyvin hentoja hipaisuja.

Lizzbeth: Olen kateellinen teidän lumestanne :)

Tikru: Minä en ole vielä laittanut jouluvaloja, vaikka mieli tekisi. Eilen ostin torttutaikinaa ja glögiä - tästä se joulufiilistely alkaa!

Vierailija
27/28 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin niin uppoutunu uuteen vauva-lehteen, että kun nousin sohvalta " vauvahorroksesta" olikin maa jo ihan valkoinen.. ja hiutaleet oli oikein isoja, ihan ku jouluna:)!! kyllä tuolla kuitenkin niin märältä näyttää, että kai nuoki vähät vielä sulaa..

kävinpäs sitten eilen päiväseltään maamme pääkaupungissa.. miehellä oli siis työjuttuja ja lähdin mukaan ihan huviksi! oletin, että kyllähän minätyttö shoppailen sen ajan kun toinen istuu palaverissa, HAH!! ehdin kierrellä kauppoja puolisen tuntia kun jo piti alkaa etsiä lähintä penkkiä.. tosin mun shoppailuintoon vaikutti varmaan sekin, että jouduttiin heräämään viideltä ja junassa en saanu nukuttua enkä nostettua koipia ylös.. noh, löysinpä kuitenkin vaaville toppapuvun ja muuta krääsää:) ja kyllä nukutti makeasti, kun pääsi omaan sänkyyn sitten vähää ennen puoltayötä!

vaavi möyryää kovasti ja hikottelee melkein päivittäin:) jännä tunne kun hikka tuntuu istuessa ihan tuonne jonnekkin alas, rassulla varmaan pää heilahtelee hikan tahtiin!

kukas se kyselikään siitä ukkokultien viihteellelähdöstä..? meidän " iskä" ei varmaan halua lähtä enää minnekään, ainakin luulen, sillä on niin paljo kiireitä, ettei se varmaan edes jaksas.. enkä kyllä varmaan mielelläni päästäiskään! vaikkei vaavi oo tehny elettäkään, että vielä syntyis, niin kyllä tuo joutaa viikonloput mun kans viettää, kun ei viikolla juurikaan ehditä näkemään..

tulipas pitkät höpinät, eikä asiaa ollu puoliakaan:)

ainiin, keksittiin sekä tytölle että pojalle nimet eilen junassa:)

nano 33+6

Vierailija
28/28 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla vain pikaisesti kurkkaamaan mistä täällä puhellaan, mutta jämähdin taas tunniksi lueskelemaan.. Kohta täytyy lupsauttaa kyllä silmät kiinni.

Joku sanoi painon nousseen 200-300g viikossa... Noh, tämä tyttö kävi taasen siellä neuvolatädin luona ja vaaka pomppasi uusille kymmenluvuille.. Painoa oli tullut 2200g viikossa.. :p Luotetaan siihen että vauva siellä vaan tuhtiintuu, arvot oli kuitenkin kohdallaan.. :)

Taitaapi olla edessä viimeinen vapaayö piiiiitkään aikaan, kun esikko on mummilla yötä..

j&l 37+0