Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noi hullut kreikkalaiset vois mennä auttamaan syyrialaisia kun tykkäävät riehua!

Vierailija
12.02.2012 |

Pistää niin vihaksi toi itsekäs paskakansa, joka riehuu, tuhoaa ja mellakoi vain koska eivät halua luopua järjettömistä saavutetuista eduistaan, vaan laittavat maataan paskaksi jonkun hallituksen pakollisen säästökuurin takia.

Ja vielä enemmän pistää vihaksi, kun siinä lähellä ihmiset taistelevat henkensä puolesta, kun oma hallitus teurastaa heitä. Noi kreikkalaiset voitaisiin lähettää kaikki Syyriaan, niin syyrialaiset saisivat vähän apua tilanteeseensa, tolla kreikkalaisten sokealla raivolla kaataisi muutaman murhaaja-presidentin ja armeijan. Sinne vaan katsomaan todellista syytä mellakoida ja vähän heittelemään polttopulloja, syyrialaiset tarvitsevat noin innokkaita "taistelijoita".

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noista kreikkalaista. Täällä me vain (minä mukaanlukien) kuin lauhkeat lampaat hyväksymme irtisanomiset, verokorotukset, kalliin ruoan hinnan. Vois olla meidänkin aika lähtä ja nousta barrikadeille tätä riistoa vastaan!!!

Vierailija
2/3 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noista kreikkalaista. Täällä me vain (minä mukaanlukien) kuin lauhkeat lampaat hyväksymme irtisanomiset, verokorotukset, kalliin ruoan hinnan. Vois olla meidänkin aika lähtä ja nousta barrikadeille tätä riistoa vastaan!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeessä tekisimme niin?

Ensinnäkin, Suomen taloutta on hoidettu hyvin.

Toiseksi, miten loisit uusia työpaikkoja riehumalla kadulla? Säästöjä nyt vaan pitää tehdä vaikkei se kivaa olekaan.

Veroja vastaan saadaan kaikkea kivaa: ilmainen koulutus, terveydenhuolto ym ym.

Täällä ei ole mitään riistoa. Jos koet etteivät rahasi riitä niin käyt kouluja ja koulutustasi hyödyntämällä ansaitset enemmän. Kateudella et pitkälle pääse.