Miksi miehelle on niin vaikeet tehdä jotain yhdessä?
Ihan mitä tahansa kelpais mulle. Pyysin että lähtis mun kanssa vaikka Ikeaan, ihan vaan kuleksiin, kun nyt ei ole muutakaan tekemistä, ei kiinnosta...
Mulle olis kelvannu lihapullat muussilla lounaaksi, ei kiinnosta.
Kyse nyt vaan olis ollu yhdessäolosta, ihan sama mitä tehty, kunhan pois kotoa, ei kiinnosta :(
Meni päikkäreille silloin... Minä tulin koneelle ja olen ollu monta tuntia...
Kommentit (5)
inhottavalta minusta tuntuu nuo sen mielenmuutokset ja mun pettymys. Ei tehoa tuohon mieheen, kun sitä nyt ei vaan haittaa sellaset pikku asiat, kun maailma vaan pyörii sen oman navan ympärillä. ap.
ala sinä tekeen sille tympeitä asioita. Sano joskus vaikka että tänään kyllä teen aivan mahtavan päivällisen jälkiruokineen. Sitte ku se alkaa kysellä iltasella ruoan perään, ni sanot että ku et jaksakaan, voisko mies laittaa syötävää pöytään. Tai ihan mitä vaan, lupaa jotain sellasta miestä miehesi tykkää, ja sitte perutki lupaukses, mutta vasta siinä vaiheessa ku se alkaa kyseleen lupauksen perään.
Mutta muista, että älä ota seksiasioita näihin härnäämisiin.:)
Sellaista, mikä olisi hänestä kivaa.
Jospa häntä ei vaan kiinnosta maleksia Ikeassa vaikka seura olisi kuinka hyvää.
ja tänään sitte se ei kiinnosta. Aina sama juttu. Itse ehdottaa, sitte minä innostun ja valmistaudun johonkin hommaan, on se sitten mikä tahansa, mies muuttaa mielensä :( ap.
tuo on niin tympeää! Mulla mies oli vielä vähän aikaa sitte tuollainen, että anto ymmärtää että tekee seuraavana päivänä mun kans jotain kivaa, vaikka kiertää kirppiksiä, tai lähtee hiihtään tai mitä vaan.. Ja minä olen ihan innoissani, odotan aamua, että tulee mukava päivä, saa rakkaan kans tehä yhessä jotain. Sitte ku aamutoimien jälkeen alan kysellä että millon lähetään, ni se vastaaki että ei kai hän oo mihinkään lähössä.
Kerran sitte mua tympäs ihan hirveesti ja tuli oikeesti itku. Ja onneksi tuliki, koska sitte vasta mies tajusi että kuinka harmissaan olen sellasesta että luvataan ja ei sitte mitään tapahdukaan. Ei se ollu tienny että kuinka nautin noista tuollaisista kahestaan maleksimisista kaupungilla.
Nykyään se ei enää ehota, jos ei ole varma että voi lupauksen pitää. Ja siitä on tullu meille jopa vitsi, että minä kysyn että oletko nyt ihan varma, että näin tehdään.
Kannattaa kertoa miehellesi kuinka odotat yhteisiä ikean kuljailuja tai mitä tahansa. Että semmoset on oikeasti tärkeitä!