Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis noloa.

Vierailija
12.02.2012 |

Itseäni jotenkin hävettää niiden puolesta joilla on kaiken maailman uusperhe ongelmaa. Jos yksi liitto ei toimi, niin miten ihmeessä sellaiste ihmiset kuvittelevat selviytyvänsä paljon haastavammassa uusperhe kuviossa? Ällöttää kaikki typerät säätäjät. Ottaisivat itseään niskasta kiinni, vai mitä? Avioliitto kunniaan!!!!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa sitä ydinperheonnen hedelmäänsä, teiniään, kuriin vaan se haistattaa paskat mutsilleen, juo faijan viinat ja potkii nuorempiaan kaupungilla.

Vierailija
2/2 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mieheni tapauksessa: kun nainen löysi 15v nuoremman ja paremmassa asemassa olevan miehen ja heitti miehensä pihalle ja piti lapset itse, niin nykyisen mieheni olisi pitänyt tyytyä viettämään loppuikänsä yksin? No, eipä tehnyt niin vaan 3v myöhemmin olimme jo naimisissa ja meillä oli 5kk vanha lapsi. Nyt lapsi on 15v ja kolme nuorempaakin sisarusta on. Ja olemme todella onnellisia yhdessä :): Isommatkin lapset ovat alkaneet vierailla meillä, kun ovat kasvaneet tarpeeksi isoiksi ajatellakseen itse (aiemmin menivät äidin mielen mukaan). Äiti sen sijaan.. no joo, kuudes mies taitaa olla kierroksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla