Blue1 ja SAS
Olen varaamassa SAS:n lentoa. Jatkoyhteyslento lennetään näköjään Blue1:llä.
Onko teillä kokemusta siitä, että menevätkö laukut suoraan lopulliseen määränpäähän, vai pitääkö ne itse hoidella vaihtokoneeseen?
Onko muutenkin tuo Blue1 ollut mielestänne hyvä firma? Onko jotain erityistä huomioitavaa, ruuasta ilmeisesti joutuu maksamaan?
Kommentit (5)
ei tarvitse itse hoitaa. Jos haluat vielä varmistella, sano lähtöselvityksessä että jatkat sitten köpikseen, että voisivatko merkata laukut suoraan sinne asti. T: lähtöselvitysvirkailija
joutuu nykyään maksamaan melein joka yhtiöllö. Parin tunnin lento menee sämpylällä ja kahvilla. Kahvia saa ilmaseksi ja hyvä voikkari maksaa muutaman euron
Eli käytännössähän ne hoitavat nuo Blue1:n lennot kuin olisi SAS:n lennot.
Me ollaan lennetty monta kertaa Blue 1:n lennolla ja ain on ollut SAS:n kone. Eli jos esim on klo 9.20 lento Hesingistä Köpikseen, se sama lento voi olla sekä Blue1:n että SAS:n lento. Yksi kone, kaksi lentoyhtiötä, jotka myyvät sille lennolle lippuja. Voivat muuten olla vielä eri hintaisiakin lippuja, eli kannattaa olla tarkkana!
Lennän Köpikseen monta kertaa kuussa. Ei mitään valittamista minulla. Palvelu hyvää yms.