Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä ja milloin sinulla oli elämäsi rankin sairaus?

Vierailija
12.02.2012 |

kauanko kesti?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkunut koko aikuisiän ja todennäköisesti loppuelämä lääkityksellä. Olen kyllä siinä mielessä onnekas, että olen voinut hankkia ammatin ja käyn töissä ja mulla on lapsia. Viime vuonna jouduin olemaan suurimman osan vuodesta saikulla, kun oli raskas vuosi. :(

Vierailija
22/28 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivuin kuitenkin, ilman jälkioireita. Mutta aika syvissä vesissä sitä pääsi uimaan kun teholla makasi, ja vielä pitkään sen jälkeenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa miten kauan kesti, kuukausia jos koko toipumisaikaa ajattelee. Siitä jäi ikuisia muistoja mm. päänsärkyherkkyyteen ja lääkityksiin.

Vierailija
24/28 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestää läpi elämän, kasvaa sellaisessa paikassa ettei pystytä täysin poistamaan. Joka vuosi kontrollikäynti vaikka leikkauksista on jo aikaa. Voi lähteä kasvuun jos tulee raskaaksi, raskaaksi tuloa ei varsinaisesti suositella.

Leikkaukset aikanaan olivat fyysisesti raskaita.

Vierailija
25/28 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(olin tosi kipeänä, kun angiinaa ei tunnistettu yli viikkoon), synnytyksestä toipuminen oli aika raskasta, vaikkei se nyt tietenkään sairaus ole.

Vierailija
26/28 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärtynyt suoli, johon ei täysin parantavaa hoitoa ole löytynyt. Ripuli voi yllättää milloin tahansa ja silloin on vessan löydyttävä ja äkkiä.

Rajoittaa elämää aika tavalla, työntekoa, kulttuuririentoja ja matkustamista, muun muassa.

Vierailija
27/28 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kestänyt 25 vuotta.

Vierailija
28/28 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt sen kummemmin mene yksityiskohtiin tässä mutta fyysisesti ja psyykkisesti erittäin rankka sairaus hoitoineen... :(