Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kestääkö ihosi sormuksen pitämistä koko ajan?

Vierailija
12.02.2012 |

Mua ärsyttää ihan älyttömästi se, että haluaisin pitää edes jompaakumpaa sormusta (kihla tai vihki), mutta sormesta menee parissa-kolmessa päivässä iho aivan rikki. Sitten olen ilman. Joskus pidin kaulassa, mutta lapset repii kaulakorujani (vauva ja taapero).

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

allerginen. mun kulta-allergia puhkesi juuri noin.

Vierailija
2/14 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän nykyään aika harvoin sormuksia.

Kaikkeen tottuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaulakorut alkaa kutittaa, korvisten reiät ei koskaan lakanneet vuotamasta, kunnes otin korut pois etc.

Vierailija
4/14 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ottanut kihla- ja lahjasormuksiani pois vuosikausiin kuin leipomisen, putsaamisen tai sairaalareissujen takia. Pari kerta on täytynyt laittaa salvaa alkavaan sormusihottumaan (hiivasieni-infektioon Daktarin)

Vierailija
5/14 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan nykyään sormukset melkein vain mennessäni ulos ravintolaan = todella harvoin. Ja sitten aina välillä koklaan, jos voisin pitää.

Vierailija
6/14 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan selvä tapaus- sä olet metalliallergikko!

lääkäriin ja epikutaanitesteihin. paljastui multa ainakin aikamoinen lista kaikkea mille olen allerginen. ja sormukset vaihtuivat- ja kaikki korut hopeaan ja titaaniin. nyt toimii :-)

terv. se kulta-allerginen

Vierailija
7/14 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan selvä tapaus- sä olet metalliallergikko!

lääkäriin ja epikutaanitesteihin. paljastui multa ainakin aikamoinen lista kaikkea mille olen allerginen. ja sormukset vaihtuivat- ja kaikki korut hopeaan ja titaaniin. nyt toimii :-)

terv. se kulta-allerginen

Tiedän kyllä olevani allerginen kissoille ja saattaahan niitä muitakin olla. Mutta en ole testejä ajatellut, kun korujen käytön lisäksi ei muita ongelmia ole ollut. Siis pihiyttäni en ole mennyt allergiatesteihin, kun varmaan yksityiselle pitäisi mennä.

Ap

Vierailija
8/14 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun työssäni ja kotona pesemään käsiäni jatkuvasti. Siksi pidän sormuksia vasta kun lähden jonnekin, yöksikin otan aina pois. Ainut keino välttää ihottuma.

Vierailija
9/14 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tansseissa sormukset hiottaa niin paljon, että laitan ne jo autossa auton tuhkakuppiin ;)

N43

Vierailija
10/14 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tansseissa sormukset hiottaa niin paljon, että laitan ne jo autossa auton tuhkakuppiin ;)

N43

Vierailija
11/14 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä pidettävät sormukset ovat JÄRKYTTÄVIÄ bakteerikasoja. Siis jos ihmiset vaan tietäisi mitä kaikkea niissä mönkii...

Onneksi ainakin sairaalatyössä ne on kielletty. Pitäisi olla monessa muussakin työssä.

Joo - olen bioanalyytikko, ei tarvitse kysyä.

Vierailija
12/14 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tansseissa sormukset hiottaa niin paljon, että laitan ne jo autossa auton tuhkakuppiin ;) N43

tiedän

Vierailija
13/14 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika pöpökammoton ihminen. Terveessä ihossa on hyvä kyky pitää pöpöt loitolla. Mutta mun iho rikkoutuu (sormusten kanssa), niin heti se infektoituu.

Ap

Vierailija
14/14 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minulla onkin aina sormus melkein joka sormessa, joissakin useampikin. Ainoastaan vasemmasta nimettömästä ja oikeasta peukalosta puuttuu :D