Jokos mammat arvostelivat Miss Helsinki -ehdokkaat? Karmeaa!!! Linkki:
http://www.iltalehti.fi/viihde/201202110180651_vi.shtml
Huomioita:
- kolmonen on vähän liian "normaalivartaloinen" tuollaiseen kisaan, eli löysä ja paksu muihin verrattuna. Oma kroppa on ollut aina tuota kaliiberia, enkä tod ole harkinnut mitään misukisoja :)
- kakkosella on silikonit asennettu vähän turhan alas - vai mitä ihmettä tytön rintamukselle on tapahtunut?!!
terkuin tyypillinen av-mamma
Kommentit (23)
Monennäköistä kotkottajaa näkyi olevan. Eipä noihin enää oikein jaksa reagoida, kun jatkuvasti on jokin kisa menossa.
Hän edustaa kaikkein eniten tavallista suomalaista naista. Hienoa että uskaltautui lähtemään kisaan mukaan vaikkei hänellä todellakaan ole sellainen missivartalo, johon olemme tottuneet. Anorektisen laihat androgyynimallit kyllästyttävät jo, kolmonen tuo kivaa vaihtelua.
Itse olen suurinpiirtein samassa kuosissa nyt 38-vuotiaana kahden lapsen jälkeen vaikken liiku yhtään ja syön kuin hevonen ja mässään säännöllisesti sipsejä, karkkeja, limsoja, keksejä ja pullaa. Parikymppisenä painoin 15 kiloa vähemmän ja kasvoilta olen aina ollut todella kaunis. Silloin aikoinaan pidin itseäni läskinä ja rumana mutta näköjään Miss Helsinki-kisoihin olisi ollut mahikset. Harmi ettei sitä tosiaan osannut arvostaa itseään silloin nuorena. Nyt lasten saannin jälkeen sitä on enemmän sinut oman kroppansa kanssa.
PS: Olen aika pitkäselkäinen ja persjalkainen, samalla tavalla kuin tuo kolmonen. Samanlaiset paksut turvonneen näköiset pohkeetkin löytyy tätä nykyä.
Tsemppiä kolmonen!
vaikkakin vähän keinotekoisen oloisia ovat lähes kaikki.
Kolmonen on porukan heikoin lenkki. Jalat ovat lyhyet ja paksut, nilkat todella turvonneet.
Moni "tavis" kaduntallaaja päihittäisi nuo tytöt kauneudessa.
Mutta ei noista kukaan oikeasti ruma ole.
ja ehdottomasti parempia kuin Miss Suomi-finalistit!
t. nainen, 30
Luonnollisimman näkönen
http://www.seiska.fi/kilpailut/_a296509/aanesta+miss+helsinki+ja+voita+…
Noissa montakin kaunotarta. Kauniita ovat kaikki, paitsi kakkonen ehkä vähän hurjannäköinen mun makuun. Jotkut ovat nykyajan missinmittoihin liian paksuja, mutta kauniita naisia silti.
Nainen 30+
Muut ulos. Kakkonen ja kolmonen ovat löysiä ja paksuja, iso osa muista ei osaa poseerata.
missejä nätimpiä ja taatusti olivat pärjänneet niissä kisoissa.
kakkonenhan on ilmetty Sanna Saarijärvi!
Monet vanhan näköisiä kasvoista.
Toi kolmonen joo, selässä läskimakkara. Hänen taistelutahtonsa on herännyt kisan aikana saadun negatiivisen palautteen vuoksi. Olisiko kannattanut treenata ennen kisaan osallistumista.
Tsemppiä jokaiselle!
t. vanhempi ei-katkera palstamamma
Täytyy todeta, että kerrankin mulla on parempi kroppa kuin misseillä. Kyllähän siitäkin voi iloa repiä...
numero 8 ainoa jonka kroppa kunnossa, vitonen ihan ok myös mutta vartalon mittasuhteet ei hyvät (lyhyet jalat)
Onneksi ei osuttu Flamingoon samaan aikaan, mun kroppa nyt nelikymppisenäkin on paremmassa kuosissa kuin noilla useimmilla (180 cm ja 68 kg).
missejä nätimpiä ja taatusti olivat pärjänneet niissä kisoissa.
Viimevuosien missikisojen missithän ovat oleet kaikki aivan taviksia. Mene mille tahansa kuntosalille niin sieltä löytyy vaikka kuinka paljon paremman näköisiä naisia. Eivät ole taviksia vaan sellaisia joiden perään katsoo, että vau ja samalla tietää, että tuohon naiseen ei ole mitään mahdollisuutta vaikka itsekin olen suht komea ja atleettinen.
Huomion arvoista tuossa Miss Helsinki finalistien kuvissa on, että naiset eivät vain hoksaa sitä, että seisomalla varpaillaan olemus paranee PALJON.
Ei niitä korkkareita turhaan pidetä vaan sen takia, että olemus on paremman näköinen.
Kakkosella on liian paksut ja lyhyet jalat ja treenaamaton kroppa,, jollakin oli ihan ihmeellisen näköiset kasvot, tissit väärässä kohtaa, joku ihan liian laiha. Lopuilla kauneus tulee meikistä ja hiuslisäkkeistä. Vitosella oli parhaat sääret.
Mullakin on kroppa paremmassa jamassa kuin parilla noista, vaikka olen kymmenisen vuotta vanhempi enkä edes erityisesti liiku normaalia hyötyliikuntaa lukuun ottamatta. Ja jos tämänhetkistä raskausmahaa ei lasketa. Mutta sekin on sentään kiinteä ja ylväs! :D
Oma suosikkini on kasi. Luonnollisen ja reippaan näköinen.
siis AINA tuollainen kakkosen näköinen pallosilari josta näkee ettei kroppa ole kunnossa sanoo treenaavansa hulluna ja muistaa lisätä ettei syö sitä punaista lihaa?
Kannattais vaikka sitä lihaa vetää mieluummin kun pullaa ja limuviinadrinksuja.
käykääpä katsomassa miss helsinki kisan nettisuvuja tai facebookista . Siellä samoja flamigo reissun kuvia, mutta sata kertaa parempana. Käsittämätön tyylimoka toimittajalta laittaa lehden sivuille epäonnistuneet.