Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä pitäisi alkaa käyttää ryppyvoiteita?

Vierailija
12.02.2012 |

Ikää minulla vasta 27v. mutta havahduin siihen, että silmäkulmiin oli jo ilmaantunut muutama ryppy (ei naururyppyjä). Noh joo, elämäntavat eivät ole terveellisimmästä päästä ja aurinkoakin on tullut otettua.

Mutta siis, heräsi vain kysymys että minkä ikäisenä noita voiteita "pitäisi" alkaa käyttää?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsinyt koko päivä järkevää tietoa ja FAKTOJA voiteista. Media lupailee ja professorit vakuuttelee Heidän tuotteista. Tietoa paljon, mutta hyvin paljon jakautuneita mielipiteitä. Kaikkia juttuja luettua kun päädyin tähän, niin siihen faktojen etsimiset jäi. Voiteet auttaa hetkellisesti, mutta pahimmassa tapauksessa pidemmälle ajalle tekee iholle varmasti hallaa. Onko koskaan pidetty tutkimusta, kun ihminen on aloittanut voiteen käytön (nuorena) ja käyttänyt senioriin asti? Mikä on loppu tulos jne..? Hyvän ja kauniin olon/ihon eteen täytyy tehdä töitä. Syö, juo ja liiku :) Tässä mietteeni koko asiaani.

Vierailija
2/6 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin "nuori iho" muuttuu "aikuisihoksi" ja vaatisi periaatteessa ryppyvoidetta. Itse olen nyt 26-vuotias enkä ryppyvoidepurkkiin ole koskenutkaan, voi kaduttaa vuoden-parin sisällä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen ikäni rasvojen kanssa läärännyt, mutta kun täytin 30v, niin heräsin siihen, että ehkä voisin alkaa käyttää jotain silmänympärysvoiteita jne..No, nyt olen oppinut tavoille ;) (kohta 32v)

Vierailija
4/6 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryppyvoiteet poistaisivat tai estäisivät ryppyjä.

Saattaa se iho hetken aikaa sileämmältä näyttää sen rasvan kanssa. Sama ilmiö, kun laita talvella rurikuivaan käteen käsivoidetta. Sileneehän sen hetkeksi, mutta vaikutus on vain pinnallinen ja väliaikainen.

Syvemmällä oleviin ryppyinen voiteilla ei ole mitään vaikutusta (vaikka markkinoinnissa niin monesti yritetään uskotella).

Ihon rypistyminen on luonnollinen osa ihminen varttumista ja se tuo ihmisen ulkonäköön arvokkuutta ja kertoo elämänkokemuksesta. Älä ihmeessä yritä kätkeä elämänkokemustasi muilta. Se on arvokas asia!

Vierailija
5/6 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryppyvoiteet poistaisivat tai estäisivät ryppyjä. Saattaa se iho hetken aikaa sileämmältä näyttää sen rasvan kanssa. Sama ilmiö, kun laita talvella rurikuivaan käteen käsivoidetta. Sileneehän sen hetkeksi, mutta vaikutus on vain pinnallinen ja väliaikainen. Syvemmällä oleviin ryppyinen voiteilla ei ole mitään vaikutusta (vaikka markkinoinnissa niin monesti yritetään uskotella). Ihon rypistyminen on luonnollinen osa ihminen varttumista ja se tuo ihmisen ulkonäköön arvokkuutta ja kertoo elämänkokemuksesta. Älä ihmeessä yritä kätkeä elämänkokemustasi muilta. Se on arvokas asia!

ja itse ihailen sekä omia että muidenkin ryppyjä. Ne ovat luonnon taideteoksia.

Vierailija
6/6 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa vielä vastata kysymykseesi, kun tähän ikään mennessä käsissäni on ollut vain yksi ryppyvoidepurkki. Mistähän minä senkin tulin hankkineeksi, vai sainko joltakin, en enää muista.

Lienee ollut ekstratehokasta, kun ei vielä ole ryppyjä ilmaantunut, vaikka ikään on jo vähän päälle 50 v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi