Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelläni on ärsyttävä tapa

Vierailija
11.02.2012 |

Kun tulee nukkumaan menon aika, hän ei " osaa" mennä nukkumaan, ellen minäkin mene.

Mä haluan aina iltaisin viettää hetken itsekseni niin, ettei kukaan vaadi mitään eikä mun tarvii olla saatavilla. Esim. Tänään oli melko rankka päivä ja kun ilta vihdoin koitti ja sain lapset nukkumaan, niin ajattelin ottaa lasin viiniä itsekseni. Mies oli jo lampsimassa kohti makuuhuonetta kun tajusi, etten minä aio vielä tulla. Hän kääntyi takaisin, kävi nukkumaan sohvalle ja odottamaan, että minäkin tulen makkariin. Ja ei, ei ollut seksiä vailla, että sen takia jäisi odottamaan.

Mua suunnattomasti välillä raivostuttaa moinen "riippuvuus". Tiedän, ettei hän halua kytätä tai muutakaan sellaista; haluaisi vaan, että menisimme nukkumaan yhtäaikaa ja voisimme käpertyä sylikkäin. No, herttaista sinänsä, mutta minä vaan tarviin enemmän omaa aikaa.

Ei mua haittaa, jos hän haluaa valvoa omasta tahdostaan, katsoa esim. jotain leffaa. Mutta jos valvoo vaan sen takia kun minäkin valvon, niin se saa verenpaineeni nousemaan ja ajattelemaan, etteikö tässä huushollissa saa hetken rauhaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samasta aiheesta, tosin osat oli toisinpäin. Mun mies haluaa tuon oman hetken, eikä mennä _ikinä_ yhtä aikaa sänkyyn. Viime kerrasta on varmaan 5kk kun ollaan menty yhtä aikaa sänkyyn. Ja mulle se olis kans kamalan tärkeetä. Anyway, mä sain vastauksia jotka oli pelkästään että mä oon itsekäs kun haluan edes kerran viikkoon yhtä aikaa nukkumaan miehen kanssa, oon lapsellinen kun kaiken pitäs mennä niinku mä haluan ja että mies ansaitsee oman aikansa. Katotaan puolustetaanko sulla nyt sit miestä, et kyllä pitää ainakin joskus mennä samaan aikaan, tuntuu et se on ihan sama mistä tänne avautuu niin aina sitä toista osapuolta puollustetaan:D

Vierailija
2/11 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että haluat valvoa vielä hetken, mutta tulen toivottamaan sinulle hyvät yöt.

Oma mieheni on kans toisinaan yli hellyydenkipeä. Enimmän aikaa on kuitenkin vain ihanaa kun mennään edes yhtäaikaa nukkumaan. Päivän ainoa hetki jolloin on oikeasti aikaa toiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

av:n mielestä =) Ja nainen on aina itsekäs.

samasta aiheesta, tosin osat oli toisinpäin. Mun mies haluaa tuon oman hetken, eikä mennä _ikinä_ yhtä aikaa sänkyyn. Viime kerrasta on varmaan 5kk kun ollaan menty yhtä aikaa sänkyyn. Ja mulle se olis kans kamalan tärkeetä. Anyway, mä sain vastauksia jotka oli pelkästään että mä oon itsekäs kun haluan edes kerran viikkoon yhtä aikaa nukkumaan miehen kanssa, oon lapsellinen kun kaiken pitäs mennä niinku mä haluan ja että mies ansaitsee oman aikansa. Katotaan puolustetaanko sulla nyt sit miestä, et kyllä pitää ainakin joskus mennä samaan aikaan, tuntuu et se on ihan sama mistä tänne avautuu niin aina sitä toista osapuolta puollustetaan:D

Vierailija
4/11 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että haluat valvoa vielä hetken, mutta tulen toivottamaan sinulle hyvät yöt.

Oma mieheni on kans toisinaan yli hellyydenkipeä. Enimmän aikaa on kuitenkin vain ihanaa kun mennään edes yhtäaikaa nukkumaan. Päivän ainoa hetki jolloin on oikeasti aikaa toiselle.

Toki joskus mennään yhtäaikaa nukkumaan, mutta aika usein jompikumpi jää valvomaan. Ehkä mä olen itsekäs, enkä ymmärrä miksi pitää sinnitellä valveilla, jos väsyttää.

Jos mies jää valvomaan, niin ei sekään tykkää, jos mä jään "vahtimaan", että koska se oikein tulee.

Vierailija
5/11 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä AIKUINEN mies, haloo!

Minäkin jouduin kerran selvittämään ko. tilanteen, aivan suoraan. Miehellihän täytyy sanoa asiat "rautalankamallilla", sitten ne menee (ehkä) perille.

Vierailija
6/11 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrätkö heittomerkkien merkityksen. Menen ihan meielelläni oman tahdon mukaan miehen viereen hetkeksi köllimään ja juttelemaan. Toivotan hyvät yöt ja sanon meneväni vielä hetkeksi valvomaan. Näin usein viikolla kun mies herää aikaisemmin kuin minä. Ja minä olen päivän kotona.

Minäkin jouduin kerran selvittämään ko. tilanteen, aivan suoraan. Miehellihän täytyy sanoa asiat "rautalankamallilla", sitten ne menee (ehkä) perille.

Vierailija
7/11 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäköhän lainen rautalanka se pitäis olla, että ymmärtäisi. Tätä asiaa ollaan tahkottu noin kymmenen vuotta, eikä vielä ymmärrä.

Vierailija
8/11 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotirouvana on NIIN hyvä olla.

Hettuntettun. Nehän kaipaakin ihan omaa aikaa illallakin, kun päiväaika ei riitä.

Vierailija
9/11 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jään usein sohvalle makoilemaan, jos mies alkaa katsomaan jotain leffaa, tai lukee kirjaa olohuoneessa. Musta se on vaan jotenkin niin ihanaa ja turvallista vaan köllötellä siinä lähellä, kun toinen on hereillä, itse voi vaikka siinä nukahdella, tai vain loikoilla, en mä puhumalla häiritse miestäni jos tosiaan kattoo leffaa tai lukee. Siinä vaan on jotain kivaa, ei mun mieheni koskaan ole antanut ymmärtää, että se sitä häiritsisi.

No joo, ok, kun mä aikoisin yksin katsoa illalla viimeiseksi jotain ohjelmaa, toivon usein, että mies tajuaisi mennä nukkumaan, mutta sekin jää usein siihen pyörimään. Ei haittaisi muuten, mutta kun se ei osaa olla hiljaa, vaikka kuinka pyytäisin, jotta saisin ihan täysin nollata ajatukset jonkun kotikadun avulla.

Vierailija
10/11 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotirouvana on NIIN hyvä olla.

Hettuntettun. Nehän kaipaakin ihan omaa aikaa illallakin, kun päiväaika ei riitä.

3 ja 7 kommentin laittanut on ihan perinteisellä äitiyslomalla. Eli ei vielä mikään kotirouva eikä ole sellaiseksi jäämässäkään.

Vierailija
11/11 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jään usein sohvalle makoilemaan, jos mies alkaa katsomaan jotain leffaa, tai lukee kirjaa olohuoneessa. Musta se on vaan jotenkin niin ihanaa ja turvallista vaan köllötellä siinä lähellä, kun toinen on hereillä, itse voi vaikka siinä nukahdella, tai vain loikoilla, en mä puhumalla häiritse miestäni jos tosiaan kattoo leffaa tai lukee. Siinä vaan on jotain kivaa, ei mun mieheni koskaan ole antanut ymmärtää, että se sitä häiritsisi.

No joo, ok, kun mä aikoisin yksin katsoa illalla viimeiseksi jotain ohjelmaa, toivon usein, että mies tajuaisi mennä nukkumaan, mutta sekin jää usein siihen pyörimään. Ei haittaisi muuten, mutta kun se ei osaa olla hiljaa, vaikka kuinka pyytäisin, jotta saisin ihan täysin nollata ajatukset jonkun kotikadun avulla.

Ei se sinänsä ärsytä, mutta kun säännöllisin väliajoin kyselee "joko mennään". Ja mä kun haluaisin ihan vaan hetken vielä surffata tai muuta vastaavaa. Tai sit kyselee "mitä sä sinne oikein kirjoittelet" tmv. Ja vaikken salaisuuksia kirjoitakaan, niin en silti tykkää, jos joku "kyttää" vieressä. Ei mieskään tykkää jos mä kurkin olan yli vaan häätää mut aika nopeesti pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi