miehen testosteronikorvaushoito ja raskautumisen mahdollisuus
olen yrittänyt etsiä tietoa netistä, turhaan... tiedän että testosteronikorvaushoito vähentää siittiöiden tuotantoa, mutta onko joku silti onnistunut raskautumaan esim nebido pistoshoidon aikana? elänkö siis turhassa raskauden toivossa ainakin niin pitkään että hoidot loppuvat?
Kommentit (22)
voitko sinä puolestasi kertoa, nousiko miehelläsi HB korkeaksi nebidon aikana? Kokeiltiinko geelejä, miten niiden kanssa kävi? Olisi elintärkeää tietäää..
käyttääkö miehesi jatkuvasti nebidoa? Pitääkö välillä taukoja (minun mieheni lääkäri sanoi että välillä voi pitää taukoa ja ottaa clomeja, silloin voi hedelmöittyä)
Ja lääkäri suositteli toista mokomaa ennenkuin pistoksissa pidetään tauko. Silloin sit vissiin clomit nopeuttamaan palautumista.. Itse olisin jo toivonut että taukoa olisi pidetty koska tasot vissiin nousseet normaaliksi mutta en sit tiedä miksi ei voisi pitää nyt taukoa ja jatkaa sitten? Itse len kauan jo haaveillut omasta lapsesta ja tämä tieto että vielä pitää vaan jaksaa odottaa oli kuin isku vasten kasvoja... Siksi kai toivon että kaikesta huolimatta olisi mahdollista tulla raskaaksi... Olisi helpottavaa kuulla että jollakin olisi tärpännyt hoidoista huoöimatta
Geelejä ei ole kokeillu, vain nebidoa ja se on sit toiminut ilmeisesti hyvin..
Lisää kokemuksia vielä kaipailen..anyone?
Ei ainakaan ole maininnut että hb olisi noussut..
Ja lääkäri suositteli toista mokomaa ennenkuin pistoksissa pidetään tauko. Silloin sit vissiin clomit nopeuttamaan palautumista.. Itse olisin jo toivonut että taukoa olisi pidetty koska tasot vissiin nousseet normaaliksi mutta en sit tiedä miksi ei voisi pitää nyt taukoa ja jatkaa sitten? Itse len kauan jo haaveillut omasta lapsesta ja tämä tieto että vielä pitää vaan jaksaa odottaa oli kuin isku vasten kasvoja... Siksi kai toivon että kaikesta huolimatta olisi mahdollista tulla raskaaksi... Olisi helpottavaa kuulla että jollakin olisi tärpännyt hoidoista huoöimatta
Geelejä ei ole kokeillu, vain nebidoa ja se on sit toiminut ilmeisesti hyvin..
Lisää kokemuksia vielä kaipailen..anyone?
lääkärille? Saisi sen mukaista hoitoa.
olisi kiva tietää onko asia miten edennyt? (saman asian kanssa painiva)
Pistoshoidon aikana meillä mies syönyt clomeja ja niistä saanut alkunsa jo kaksi raskautta. Eli taukoja ei ole pitänyt. Tätä vaihtoehtoa ei taideta juurikaan suositella, mutta ihan mahdollista on eikä haittavaikutuksia ilmennyt.
miehenne saa korvaavaa testosteronia, siis minkä syyn vuoksi?
Ja mä oon luullut että noi clomit on naisten lääkettä...
meillä miehellä ihan aivolisäkeperäinen syy minkä tähden tarvitsee nebido hoidon. Ennen nebidoa testo-geelit käytössä eikä vaikuttaneet negatiivisesti hedelmällisyyteen.kaksi lasta saimme, mutta kolmatta emme ole pystyneet saamaan nebido hoidon aikana (2 vuotta ollut nyt käytössä). Olen pohtinut auttaisiko pelkkä tauko vai pitäisikö kokeilla clomeja, jos ne herättelisi siittiötuotannon käyntiin.
Kenelläkään ole kokemusta asiasta?
Uppailenpa tämän ylös kun samaa pohdiskelen ku ap.
Korvaushoidossa ei välttämättä mitään taukoa tarvi, HCG lisäksi joillakin se auttaa ja 12 viikkoa niin ampuu kovilla.
Tätä ei moni lääkäri ymmärrä. Suosittelevat hoidon lopettamista/ tauottamista, ikäänkuin kyseessä olisi turha hoito.
Onko ihmisillä uusia kokemuksia? Onko tosiaan tuollaisesta kokemusta, että on Nebido hoidon aikana mies saanut HCG:tä ja silleen olisi raskaaksi tulo onnistunut? Meillä miehellä ollut vuoden nebido-lääkitys ja siitä ollut hyvä vasten. Ilman ehkäisyä ollaan koko aika oltu, joten siittiötuotanto nähtävästi lakannut. Nyt aloitetaan hcg rinnalle, mutta saa nähdä auttaako pelkästään noin..
Testosteronikorvaushoito nostaa hemoblogiinia ylöspäin.
Kokemusta kirjoitti:
Testosteronikorvaushoito nostaa hemoblogiinia ylöspäin.
Korkea hemoglobiini ei ole vaarallista.
Minulla on ollut niin koko ikäni, yli 180.
Vaarallista on hematogtiitti, jota nebido nostaa.
Se kuvaa kuinka paksua veresi on, yläraja 50.
Hemoglobiinia nostaa monimuukin esim tupakka.
Nebido ja hösseli voi samanaikaisesti käytettynä kertomanne mukaan toimia? Tämä oli minulle uutta. Itsellä testokorvaushoitona Nebido 10 vk välein ja siemennesteessä ei lainkaan siittiöitä. Nebido siis jo hoitoannoksella voi/aiheuttaa azoospermian, ja vaikuttaa siltä, että tarvinnee kaverikseen jotain, jos halua tulosta tai sit hoidon keskeytyksen ja siihen lääkkeet sitten päälle.
Sellainen kokemus täällä, että kun hoidot alko ukkoon tepsiä, ei seksi oman naisen kanssa enää kiinnostanutkaan vaan lähdettiin paikalliseen katselemaan teinejä.. Ja tarina on tosi, valitettavasti. Muuttui kun toiseksi ihmiseksi.
kokemuksia kaipailen edelleen..