Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Poliisit haki vaimon säilöön. Naaputit soittaneet poliisit!!
11.02.2012 |
Kummallista porukkaa tässäkin rapussa asuu! Kuuntelin pimeässä rapussa, että missäpäin se kyttääjä asuu; ja hetken päästä näkyi kuinka se kurkisti postiluukustaan. Valo paljasti.
Vaimolla oli huono päivä ja huusi mulle. Ei siinä poliisia ole ennenkään tarvittu.
Saa naapuri tulla pyytämään anteeksi.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
minä soitin ne poliisit ja haukuin naapurit pystyyn.
Alue: Aihe vapaa
Eikä ne tosiaan ketään putkaan vie, jos ei käytös jatku uhkaavana/häiritsevänä.
Tiedätkö, sun muijasi huono päivä ei oikeuta sitä rääkymään niin, että kaikille muillekin tulee huono päivä.