Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pudottaako joku painoa vielä painonvartijoiden pisteillä?

Vierailija
11.02.2012 |

itse harkitsen vihkosten esiin kaivamista ;) mulla vaan ne vanhemmat,ei tätä points plussa juttua vai mikä se uusin ny oli..

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska niillä lähtee vaan lihakset.

Vierailija
2/19 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se systeemi monilla toimi, esim.itselläni. Just se aiempi, jossa huolehdittiin, että tulee tarpeeksi proteiinia, kasviksia, maitotuotteita jne. Eikös pistesysteemillä ollut sama, mistä ne kalorit otti.

Kalorit tosin ovat tosi alhaiset. Kannattaisiko ensin noudattaa tuota (että saa mukavan alun) ja sitten alkaa syödä vähän enemmän. Kun liikkuu, lihakset eivät lähde. Tietenkään ei voi tehdä niin, että liikkuu hirveästi ja kaloreita kuluu vain 1200, järki kädessä tuossakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin vähäsen tyhmä. En muistaakseni syönyt paljon mitään proteiinipitoista, kun ei pisteet riittäneet (olin alle 70 kg eli pisteitä oli tosi vähän!), ihan sillä kommentoin. Nyttemmin liputan lihasten puolesta.

2

Vierailija
4/19 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mie lopetin eile karppaamisen,alko tulla kananmunat ja rasva/kerma korvista ulos.laihduin toki vajaat 8kg 9kk,mut tänään palaan takasin vanhaan pv-systeemiin.aikoinaan laihdutin silla 20kg 5kk.nyt pari muksua enemmän ja kilojakin kerytyny.eiku vaa pisteitä syömään,ohjeet takaraivossa ja vihossa.ku vaa muistais et mite se pisterajat meni

Vierailija
5/19 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pian ylikilot tuli takaisin. Paras laihdutuskeino on ollut varsinaisen laihdutuksen unohtaminen ja uudenlaisen, terveellisen ruokavalion omaksuminen. Minulla se tarkoitti kasvisruokavaliota ja laihdutin sillä 20 kiloa ja paino on pysynyt nyt samassa kuusi vuotta. Nykyään en syö edes maitotuotteita (olen siis vegaani), mutta en mittaa syömieni ruokien määrää vaan pyrin huolehtimaan että saan riittävästi proteiinia (pavut, linssit, pähkinät jne.) ja täysjyväviljaa.

Vierailija
6/19 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyntikerrat olivat sikakalliita. Ihan kohtuuttoman hintaisia. Toisaalta niissä oli todella pöhköjä puhujia. Ei mitään mukaansatempaavia.

Vierailija
7/19 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painonvartijoiden pisteet tarkoittavat normaalia syömistä.Normaalia kotiruokaa,vähärasvaista ja sokerien välttelyä.

Tarkoituksena on pienentää annoskokoja,lisätä kovien rasvojen määrää ja opetella syömään kasviksia 600 g/pv.

Lopullisena tavoitteena on päästä hyvän olon painoon,pitää se ja oppia syömään kohtuudella!

Vierailija
8/19 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIIS VÄHENTÄÄ KOVIA RASVOJA JA KORVATA NE KASVIÖLJYILLÄ =)

Vierailija
9/19 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painonvartijoiden pisteet tarkoittavat normaalia syömistä.Normaalia kotiruokaa,vähärasvaista ja sokerien välttelyä.

Tarkoituksena on pienentää annoskokoja,lisätä kovien rasvojen määrää ja opetella syömään kasviksia 600 g/pv.

Lopullisena tavoitteena on päästä hyvän olon painoon,pitää se ja oppia syömään kohtuudella!

Mulla oli käytössäni muistaakseni 18 pistettä. Ei riittäis mun proteiinintarpeeseen. Sanottiinko edes, saiko sen 18 pistettä syödä miten tykkää eli esim vaan karkkia? Ja sen kai nyt kaikki tietää, että vähärasvaiset tuotteet on yksi suuri huijaus. Ei se laihtuminen ole kiinni pikkutarkoista valinnoista vaan suuremman kokonaisuuden onnistumisesta. Ja kyllä, olen itse laihtunut kohtuullistamisella, johon kuuluu myös pizzalla ja sipseillä herkuttelua.

Vierailija
10/19 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kymmenkunta vuotta siten 28kg ja eipä minulta lihakset mihinkään kadonneet. Ihan samat lihakset ovat edelleen kuin silloinkin.

En kyllä koe itseäni mitenkään tyhmäksi.

Kun olin vähäsen tyhmä. En muistaakseni syönyt paljon mitään proteiinipitoista, kun ei pisteet riittäneet (olin alle 70 kg eli pisteitä oli tosi vähän!), ihan sillä kommentoin. Nyttemmin liputan lihasten puolesta.

2

Vierailija
11/19 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisteillä laihtuu...vielä 2016 luvulla😁

Vierailija
12/19 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Täällä menossa toinen viikko ja hyvin sujuu

Vierailija
13/19 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upppp

Vierailija
14/19 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö jo kaikki tiedä, että painonvartijat on humpuukia. Käytännössä kukaan ei laihdu, ja vielä vähempi pysyvästi.

Vierailija
15/19 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitosssh

Vierailija
16/19 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö jo kaikki tiedä, että painonvartijat on humpuukia. Käytännössä kukaan ei laihdu, ja vielä vähempi pysyvästi.

Just. Mä kyllä laihduin 15 kiloa, mies 10. Pisteiden (eli kaloreiden) lasku oli helppoa ja ne pistemäärät jää helpolla mieleen, ulkomuistista tietää mitä saa syödä ja paljonko. Edelleen kilot poissa. Ruokaremontin teko oli helppoa, kun mikään ei ollut kiellettyä jos pisteet vaan riitti.

Vierailija
17/19 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just. Mä kyllä laihduin 15 kiloa, mies 10. Pisteiden (eli kaloreiden) lasku oli helppoa ja ne pistemäärät jää helpolla mieleen, ulkomuistista tietää mitä saa syödä ja paljonko. Edelleen kilot poissa. Ruokaremontin teko oli helppoa, kun mikään ei ollut kiellettyä jos pisteet vaan riitti.

Lafkan propagandisti tuli sit paikalle.

Vierailija
18/19 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painonvartijat oli ihan hyvä systeemi. Ryhmätsemppi toimi hyvin, joka viikko käytiin vaa’alla ja kaikista onnistumisista tuli hyvä mieli ja innostus jatkaa. Siellä olen oppinut kaiken perustan, mitä ruoka-aineista tiedän, mikä mitäkin sisältää ja eri aineiden ravintoarvot. Proteiinit ja hiilarit ja muut ravintotermit tulivat tutuiksi. Oppi jäi päähän loppuelämäksi. Hyviä muistoja Painonvartijoista on, hauskaakin siellä oli, pudotin lasten jälkeen kertyneet 20 kg ja poissa ovat kilot olleet siitä lähtien.

Vierailija
19/19 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facessa toimii aktiivinen suljettu Pointseilijat-ryhmä. Käykää liittymässä, sieltä löytyy pisteillä laihduttajia ja tasapainoilijoita jo aikamoinen porukka :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä