Mitä mieltä nimestä Armi? Tykkään muuten mutta miten englanninkielinen lausunta... armeija?!?
Tuleeko teille mieleen armeija tuosta nimestä? On ihana nimi mielestäni, mutta nimi ei äänny kovin kivasti englanninkielisissä maissa....
Kommentit (14)
säälittävä naisparka, jota vanha irstas mies käytti häikäilemättä hyväkseen.
mitä väliä miten se enkuksi kääntyy
Korkeintaa hauskoja yhteensattumia tulevaisuudessa, jos nimi tarkoittaa jotakin muuta enkuksi tai vaikki vinkuintiaksi.
kun voihan kutsumanimeä muokata tarvittaessa sopivammaksi jos englanninkieliseen maahan menee. Minunkin poikani nimi lausutaan englanniksi vähän kuin kikkeli, pili tms. :-D
Mitä ihmeen väliä sillä on, miten nimi menee enkuksi? Korkeintaa hauskoja yhteensattumia tulevaisuudessa, jos nimi tarkoittaa jotakin muuta enkuksi tai vaikki vinkuintiaksi.
Mistään vinkuintiasta en välittäisi mutta jos lapseni nimi olisi todella vaikea ääntää tai tarkoittaisi jotain englanniksi, ruotsiksi, saksaksi tms. niin harkitsisin uudestaan nimenvalintaa.
Mitä ihmeen väliä sillä on, miten nimi menee enkuksi? Korkeintaa hauskoja yhteensattumia tulevaisuudessa, jos nimi tarkoittaa jotakin muuta enkuksi tai vaikki vinkuintiaksi.
Mistään vinkuintiasta en välittäisi mutta jos lapseni nimi olisi todella vaikea ääntää tai tarkoittaisi jotain englanniksi, ruotsiksi, saksaksi tms. niin harkitsisin uudestaan nimenvalintaa.
Minulla on senkielisiä ystäviä, mutta koskaan en ole saanut nimestäni mitään kuittailuja. Ihmiset osaavat olla myös fiksuja.
niin kyllä sinunkin lapsesi sen nimen kanssa pärjää!
että jos tytölle antaisi nimeksi Sissi-Armi, ei varmaan kukaan uskaltaisi tulla ryppyilemään.
että jos tytölle antaisi nimeksi Sissi-Armi, ei varmaan kukaan uskaltaisi tulla ryppyilemään.
Harkitsisitko Armi-nimeä tästä syystä uudelleen?
mikään minun henkilökohtainen suosikkini. Mutta ei armeija mielleyhtymä niin paha ole. Fannyt ja Lumiat jo jättäisin väliin.
Mitä ihmeen armeijaa te yritätte siihen tunkea?
Ei kai kukaan esim esittele itseään englannin kieliselle muutoin kuin lausumalla nimensä oikein, eli Armi!
vaan se kuulostaisi "aa(r)mi" eli armeija.
ap
Mitä ihmeen armeijaa te yritätte siihen tunkea? Ei kai kukaan esim esittele itseään englannin kieliselle muutoin kuin lausumalla nimensä oikein, eli Armi!
Minä itse olen armi niminen, olen rippikoulu ikäinen, eikä minulla ole koskaan ollut harmia nimestäni. Pidän sitä ainutlaatuisena ja kauniina nimenä, vaikka sitä uusille tuttavuuksille joutuu useampaan otteeseen tavaamaan :). Sitäpaitsi, ei tule montaa kaimaa vastaan kadulla... :)