Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaloreita tänään 2100

Vierailija
11.02.2012 |

Arvatkaa laihdutanko?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan ole provo vaan ihan vain itseriittoinen ja helposti tulistuva ihminen.

Kukaanhan ei ap:ta väittänyt satakiloiseksi (ja sitäpaitsi mitä väliä vaikka olisikin väittänyt, tää on nettikeskustelu vaan..) vaan tuo eräs kommentoija sanoi että satakiloinen laihtuis noilla kalorimäärillä ihan hyvin. Mutta ap:n piti päästä brassailemaan rasvaprosentillaan (joka muuten urheilevilla naisilla on 14-20, eikä noin korkea) ja ilkeilemään ylipainoisille.

Pointti sen ilmoitukseen oli "suuri" painoni. Ja toisekseen nuo ilmoittamasi luvut ovat yleensä kilpaurheilijoilla ei tavallisilla urheilevilla naisilla. Ja kyllä minä ymmärsin sen hänen kirjoituksestaan, että hän ainakin kuvitteli, että olen tosi iso "been there done that". Lisäksi koko aloitukseni pointti oli se, että ei niin kamalan alhaisilla kaloreilla tarvitse laihduttaa.

ap

Vierailija
2/20 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sinä ap kirjoitit aloitukseen 7 sanaa, ja joku siihen kommentoi että hän laihtui noilla kaloreilla ollessaan runsaasti ylipainoinen, sinä loukkaannut siitä.

Kannattais kirjottaa vähän fiksumpia alotuksia, ettei tarvis heti vetää herneitä nenään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sinä ap kirjoitit aloitukseen 7 sanaa, ja joku siihen kommentoi että hän laihtui noilla kaloreilla ollessaan runsaasti ylipainoinen, sinä loukkaannut siitä.

Kannattais kirjottaa vähän fiksumpia alotuksia, ettei tarvis heti vetää herneitä nenään..

sata kiloa niin noilla laihtuu iloiseen".

Voi olla että ei tarkoittanut minua, muiden hänen kirjoittamiensa viestien perusteella voisi päätellä että tarkoitti. Mutta ekassaan viestissään tarkoitti yleensä laihtumista (ei pelkästään itsensä...) Ja niin hän vastasi ekaan viestiini, jossa arvuuttelin laihdutanko.

Vierailija
4/20 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kamalaa, buhuu. Taidat olla melkoisen epävarma kun tuollaisesta hermostut!

Vierailija
5/20 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..jos kerta olet niin upea ja lihaksikas. Suotta kainostelet, anna meidänkin nauttia valioyksilön upeasta kropasta. Vai oletko ehkä sittenkin 100-kiloinen tankki, ja elämöit täällä turhasta? Ota lääkkeesi ja mene vaikka torkuille. Ja sit laita se kuva.

Selitin vaan että lihaksia löytyy, kun joidenkin mielestä 70 kg 171 cm naisella on varmasti paljon, rasvaa kun on 23 % (mikä on tällä painolla aika vähän) niin silloin on lihaksia. Eihän ne kovin hyvin erotu tällaisella prosentilla...

ap

Vierailija
6/20 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut onneks me kaikki ollaan erilaisia!

Vierailija
7/20 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan ole provo vaan ihan vain itseriittoinen ja helposti tulistuva ihminen.

Kukaanhan ei ap:ta väittänyt satakiloiseksi (ja sitäpaitsi mitä väliä vaikka olisikin väittänyt, tää on nettikeskustelu vaan..) vaan tuo eräs kommentoija sanoi että satakiloinen laihtuis noilla kalorimäärillä ihan hyvin. Mutta ap:n piti päästä brassailemaan rasvaprosentillaan (joka muuten urheilevilla naisilla on 14-20, eikä noin korkea) ja ilkeilemään ylipainoisille.

Vierailija
8/20 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
9/20 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun noilla kaloreilla laihtuu jo mukavaa tahtia.

Been there, done that. -35 kg. (joojoo, tietty kaloreita piti pienentää sitämukaa kun itse pieneni - tai sit olis pitänyt liikkua ihan järjettömiä pätkiä per päivä)

Vierailija
10/20 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ja rasvaprosentti 23 (eli lihasta aika paljon, vinkiksi vaan, jos et tajua).

ap

Vierailija
11/20 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pätkääkään, kunhan vaan mainitsin, että noilla laihtuu iloseen.

Vierailija
12/20 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun noilla kaloreilla laihtuu jo mukavaa tahtia.

Been there, done that. -35 kg. (joojoo, tietty kaloreita piti pienentää sitämukaa kun itse pieneni - tai sit olis pitänyt liikkua ihan järjettömiä pätkiä per päivä)

tyhmä että päästäisin itseni satakiloiseksi (joo joo joillakin voi olla sairaus...mutta harvinaista se on) ja toisekseen minä en ole koskaan liikunnasta valittanut. 2,5 h meni tänäänkiin helposti. ap

Vierailija
13/20 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. Vaikutat tosi sympaattiselta ja mukavalta ihmiseltä..

Vierailija
14/20 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tästä maasta löytyy niin paljon noita ihmisiä, jotka eivät koskaan ole olleet ylipainoisia ja sitten kertovat asiasta täysin asiantuntijoina. Tyhmyydestähän se on kiinni jos on lihava. Moron O_o

En minäkään ole tyhmä, ehkä vähän tietämätön olin, kun 15-vuotiaana olin jo tuon painoinen. Olen tosin 178 cm pitkäkin... Mutta joo, kun tajusin miten ylipainoinen olen, niin tein asialle jotain. Ja ei ollut helppoa, mutta tein silti.

Ja tykkäät siis liikunnastakin, voi miten hienoa sulle! Mä en tykkää, joten mielummin katson mitä syön, niin ei oo sit pakko juoksennella koko päivää. Mut sehän tekee tiestysti ihmisestä aivan läpipaskan. Kiitoshei.

Vierailija
15/20 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sympaattinen ja mukava, kun "on kato vähän tota lihasta, jos et tajua"... Voi elämä! x)

Vierailija
16/20 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,5 h meni tänäänkiin helposti. ap

Uijui!

Vierailija
17/20 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tykkäät siis liikunnastakin, voi miten hienoa sulle! Mä en tykkää, joten mielummin katson mitä syön, niin ei oo sit pakko juoksennella koko päivää. Mut sehän tekee tiestysti ihmisestä aivan läpipaskan. Kiitoshei.

yli satakiloiseksi, vaikka et tienny mistään mitään. (Ja muille sama; siksi "suutuin")

ap

Vierailija
18/20 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti onnellinen nainen,toki haluan hoikistua ja työtä teen sen eteen.Takana pitkä masennusjakso ja lääkkeet,siitä kai osasyy että painoni on noussut.

Vierailija
19/20 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sympaattinen ja mukava, kun "on kato vähän tota lihasta, jos et tajua"... Voi elämä! x)

tänne tultiin väittämään asioista, joista ei tiedetä (eli satakiloiseksi...)

Ja muille satakiloisille...En todellakaan tiedä millainen olisin satakiloisena, eikä elämääni ole tullut vielä sellaista että niin painava pitäisi olla...

Ja sinulle ex-satakiloiselle; Minähän sanoin että syynä voi olla joskus sairaus tms. mutta ihan yleisimmin paino on kyllä oma syy.

ap

Vierailija
20/20 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..jos kerta olet niin upea ja lihaksikas. Suotta kainostelet, anna meidänkin nauttia valioyksilön upeasta kropasta. Vai oletko ehkä sittenkin 100-kiloinen tankki, ja elämöit täällä turhasta? Ota lääkkeesi ja mene vaikka torkuille. Ja sit laita se kuva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi