Ottaisitko lapsesi pois koulusta, jos...
..koulussa olisi paha sisäilmaongelma? Ja miten pitäisi toimia?
Mun lapsen koulussa on todella paha sisäilmaongelma, josta kärsitty jo pitkään, mutta kaupungilla ei ole halukkuutta tehdä asian hyväksi mitään. On vanhemmilla nyt paha paikka.
Kommentit (9)
Astmalapsi pääsisi siellä hengestään... Me ei edes pantu lähikouluun homeongelmien takia, vaan kuskataan 15 kilsan päähän.
Täällä tosin toimittiin, vaikkakin hitaasti. Saimme kuitenkin ihan selvät ohjeet esim. kaikkien hengitysoireiden viestittämisestä terkkarille (jonka kautta tiedot kulki sitten sinne millelie terveysviranomaisille jne).
Mutta jos siis haluat ottaa lapsen pois, selvitä ensin siirtomahdollisuus toiseen kouluun. Jos tahdot lapsen kotiopetukseen, ilmoita asia kouluvirastoon.
ja pitäisin kotikoulua, mutta kaverisuhteet on niin olennaisia noille, että luultavasti en kuitenkaan. Jos olisi vain yksi koululainen, pitäisin kotikoulua ja toivottaisin kaikki luokkatoverit tervetulleiksi.
Olen ope ammatiltani.
Vai miten tää järjestyisi?
ja pitäisin kotikoulua, mutta kaverisuhteet on niin olennaisia noille, että luultavasti en kuitenkaan. Jos olisi vain yksi koululainen, pitäisin kotikoulua ja toivottaisin kaikki luokkatoverit tervetulleiksi. Olen ope ammatiltani.
Vai miten tää järjestyisi?
nuorempien lasten kanssa ja taloudellisesti voisin olla kotona muutenkin tarpeen vaatiessa, alakoulu kestää max 6 vuotta ja muut vähemmän...
Johonkin protestipäivään, että kaikki oppilaat jää kotiin, voisin osallistua.
Oirekyselyn tulosten perusteella 70% koulun oppilaista oireilee. Ja tämän kyselynkin yritti kaupungintaho estää, koska kaupungille tulee liian kalliiksi korjata/rakentaa uutta.
ap
..koulussa olisi paha sisäilmaongelma? Ja miten pitäisi toimia? Mun lapsen koulussa on todella paha sisäilmaongelma, josta kärsitty jo pitkään, mutta kaupungilla ei ole halukkuutta tehdä asian hyväksi mitään. On vanhemmilla nyt paha paikka.
Oirekyselyn tulosten perusteella 70% koulun oppilaista oireilee. Ja tämän kyselynkin yritti kaupungintaho estää, koska kaupungille tulee liian kalliiksi korjata/rakentaa uutta.
ap
ja pitäisin kotikoulua, mutta kaverisuhteet on niin olennaisia noille, että luultavasti en kuitenkaan. Jos olisi vain yksi koululainen, pitäisin kotikoulua ja toivottaisin kaikki luokkatoverit tervetulleiksi.
Olen ope ammatiltani.