Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaannutko jos miehesi runkkaa?

Vierailija
11.02.2012 |

Jos loukkaannut, niin tietoisku: kaikki miehet runkkaa. Riippumatta siitä miten paljon on seksiä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jonkun voi aina tehdä mieli seksiä?

Vierailija
2/18 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muilla muka tee mieli kokoajan seksiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mastuboinhan itsekin. Joskus teemme sitä toisen katsellessa. Parempi että tyydyttää itsensä omaan käteensä kuin johonki muuhun eukkoon.

Vierailija
4/18 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisi sitä katsella tai kuunnella.

Vierailija
5/18 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaikki on runkkareita ja joka muuta väittää on valehteleva runkkari :D :D

Vierailija
6/18 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän mä itekin harrastan itsetyydytystä.

Vierailija
7/18 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi nähdäkään. "Kaikki miehet runkkaavat" on täsmälleen yhtä hyvä yleistys kuin "kaikki naiset pihtaavat".

Vierailija
8/18 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin menkkojen aikaan kun en halua seksiä harrastaa minusta on oikein hyvä, että mies hoitaa hommat itse. Eihän se minulta ole mitenkään pois.

Vierailija
9/18 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin menkkojen aikaan kun en halua seksiä harrastaa minusta on oikein hyvä, että mies hoitaa hommat itse. Eihän se minulta ole mitenkään pois.

Vierailija
10/18 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa sitä yleensä harrastaa.

Vierailija
11/18 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi nähdäkään. "Kaikki miehet runkkaavat" on täsmälleen yhtä hyvä yleistys kuin "kaikki naiset pihtaavat".

Kaikki miehet ihan oikeasti runkkaavat. Se on ihan biologinen pakko. Jos ei runkkaa, niin laukeaa spontaanisti öisin tms. ja se se vasta noloa olisi... tietsti jos nussii vaimoa joka päivä aina ja iankaikkisesti, niin ei tarvitse runkata... naisilla se on enemmän vain halusta kiinni, mutta enpä usko että maailmasta kovin montaa naistakaan löytyy joka ei koskaan itseään tyydyttäisi.

Vierailija
12/18 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun itsekin aina halutessani saan häneltä herkkua.

Itse asiassa pikemminkin kiihotun.

Vierailija
13/18 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo tiedän, kaikki runkkaa jne. Loukkaannun silti.

Vierailija
14/18 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tekee sen yksin vessassa tai suihkussa. Välillä masturboimme yhdessä tai hän masturboi minun vieressäni, mikä on ok ja mukavaa. Jos mies joutuu yksinään runkkaamaan, tulee sellainen olo etten riitä.

Tietoisku: mieheni ei runkkaa, jos annan tarpeeksi eli muutaman kerran viikossa. Hän runkkaa, jos on esim. viikon tauko.

Vierailija
15/18 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä joku voi tietää kuinka usein oma mies runkkaa? Laittaako se sulle tekstarin "hei kulta, laitoin pyykit kuivumaan ja vedin käteen. Nähdään illalla" :D Ihan totta. Meillä ei asiasta ole tarvinnut puhua, ihan luonnollista touhua ja molemmat sitä harrastaa.

Vierailija
16/18 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten siitä nyt voisi loukkaantua? Masturboinhan minäkin.

Vierailija
17/18 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On itse sanonut, että ei sitä harrasta, kun olen joskus ehdottanut, että puuhaisi itsekseen. En keksi mitään aikaa ja paikkaa, milloin hän voisi niin tehdä.

Vierailija
18/18 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2012 klo 17:28"]

Jos loukkaannut, niin tietoisku: kaikki miehet runkkaa. Riippumatta siitä miten paljon on seksiä.

[/quote]

Ei pidä paikkaansa. Kukaan mun eksistä ei runkannut. Meillä oli runsaasti hyvää seksiä. Tämä nykyinen runkkailee ennemmin yksinään aamusiltaan peiton alla kuin lemmiskelee minun kanssa. Se on todella loukkaavaa. Ja syystäkin.