Toivon aina kaikille kavereille poikavauvoja
Sitten ei tartte vauvakuumeilla tai olla kateellinen. Itse siis toivon tyttöä. Muita?
Kommentit (15)
maailmassa varmaan 90 %:a äideistä toivoo itselleen poikavauvoja, mutta kateuspäissään naapurin Selmalle tyttöä.
mutta tunnen siitä huonoa omatuntoa
Ja jos mä haluaisin vielä lapsia, ajattelisin varmasti samalla tavalla :)
Nyt, kun omat lapset on tehty, on ihanaa, kun saa olla oikeasti ja rehellisesti onnellinen lähipiirin tyttövauvoista :D ;D
maailmassa varmaan 90 %:a äideistä toivoo itselleen poikavauvoja, mutta kateuspäissään naapurin Selmalle tyttöä.
Ei se muiden elämään vaikuta. :) Onhan paljon ihmisiä, jotka toivoo että itse sais olla jotenkin erityinen, vaikka sitten sillä tavalla että itse saa tytön ja muut poikia. Usein näillä ihmisillä on elämässään aika vähän itse hankittuja meriittejä, kun on aikaa pähkäillä tuollaisia pikkuasioita.
olen turhaan toivonut toista lasta, ja mieluummin poikaa!
Niin se mieli muuttuu ;)
Mutta kavereistani toivon jotain määrättyä sukupuolta vain niille, jotak ovat toiveissaan todella ehdottomia, avaisi hiukan heidänkin näkemyksiään, kun tulisi se vähemmän toivottu sukupuoli!
Olet aika pimeä ihminen. Miksi ajattelet, etteivät muut olisi pojistaan onnellisia? Sinun kannattaisi mennä psykologin juttusille jos lapsen sukupuolella on noin paljon väliä. Onko sinulla kenties taustalla jotain traumoja, jos ajattelet pojista noin negatiivisesti. Itse ole onnellinen vauvoista, omista ja toisten lapsista olivat ne tyttöjä tai poikia tai molempia. Sinun kaltaisen ihmisen ei pitäisi lisääntyä, jos todella noin ajattelet.
Ja esim. hedelmöitysklinikoilla, joissa saa valita sukupuolet, suurin osa valitsee tytön.
Naiset toivovat lapsilleen kuitenkin ennen kaikkea helppoa elämää ja silloin on selvää että esim. afgaaninainen toivoo poikia.
Itsekin olen samanlainen. Mulla on vauvakuumetta mutta en voi lapsia enää hankkia. Mun vauvakuume syttyy kuitenkin vain tyttövauvoista (omat lapset tyttöjä), siksi oma oloni on helpompi jos lähipiirissä on poikavauvoja. En poikia millään lailla inhoa, ne vain ovat "vieraita".
Jostain syystä vaan tulen aina kateelliseksi kun kaveri saa tytön ja mietin että minäkin haluaisin. Pojista ei samanlaista tunnetta tule. Olen vain iloinen heidän puolestaan.
Ap
Mulla on kaksi jo isompaa poikaa ja pikkutyttö. Kyllä pelkkien poikien äitinä oli aika hemmoteltua olla, ei ollut yhtään pahasta olla perheen ainoa nainen :)
Tunnen huonoa omatuntoa, vaikka eipä tuosta mun toivomisesta ole haittaa ollut; kaikki viime aikaiset vauvat kaveripiirissä on olleet tyttöjä... :)
mikä tämä juttu täällä on ollut jo pidemmän aikaa, että kaikki toivoo tyttöjä? Ja että muka kaikki äidit haluaa (myös) tytön? Kun odotin toista lasta esikoisen jälkeen, melkein kaikki luulivat, että toivottais tyttöä, mutta kyllä me miehen kanssa toivottiin poikaa. Lapset on pienellä ikäerolla ja nyt niistä on toisilleen paljon enemmän seuraa kuin monilla eri sukupuolta olevilla sisaruspareilla. Pojilla on myös paljon samoja kavereita.
Mä olen ylpeä että mulla on poikia. Ne ovat jotenkin paljon mutkattomamman oloisia kuin monet tytöt. Mulle on ihan sama, mitä sukupuolta kavereiden lapset ovat, olen aina perheenlisäyksistä iloinen, mutta jotenkin toivon muille sen vuoksi poikia, että kaikki pääsisivät kokemaan saman.
se sun toivominen vaikuta lapsen sukupuoleen...