Meandin lisämallisto!
Te kutsuilla olleet, oletteko selanneet myyjän kuvastosta tulevan lisämalliston tuotteita?
Ilmeisesti ainakin ruskea velourinen pilvipeitto olisi tulossa, mutta mitä muuta ja missä väreissä?
Kommentit (15)
Naisten vaatteista mulle on vasta nyt tulossa ekat housut, joten en osaa koosta sanoa mitään. Joka kausihan ne tuppaa vähän vaihtelemaan.
myös ruskea sammakkopipo ellen ihan väärin muista
pipo sellaine oikea pipo niinkuin tuo pinkki sammakkopipo vai sellainen vauvamallinen?
ainakin pilvikankaasta pipoja ja sellaisia helle/kesähattuja
siis =)
Mikäs se suurtilaajan raja olikaan ja mitä saa tänäkeväänä lahjaksi jos rajat ylittyy?
Itse palautin, kun eivät olleet takaa kivat
Funky pantseissa takana taskuja? Kiinnoistaisi kyllä nuo muutkin housut, mutta olen niin värivammainen, että tahdon housuni mustana!
itselleen housuja lasten puolelta? Mä tahtoisin tuollaiset punaiset sweatpantsit, mutta ei huvittaisi alkaa palauttelemaan jos suurin koko onkin lahkeista liian lyhyt
Ostaako kukaan näitä kamppeita osamaksulla? Onko maksiaika korollista? tekisi mieli tilata nyt kerralla kaikki mitä haluaisin, mutta pakka ei kestä yhtäkkiä yli 600e vaatetilausta =/ ja tuo suurostajan raja/lahja kiinnostaisi minuakin!
Tuskin maltan odottaa!! Koska tuo on yleensä tullut myyntiin? Nuo haaremit täytyy ehdottomasti ostaa ja samalla tilata itselle ne funky pantsit. Onko kellään tietoa onko ne reilua vai niukkaa mitoitusta? Yogat mulla on kokoa M ja ne on mulle isot
eli persjalkaiselle aikuiselle (esim. mulle) ovat soppelit :)
itselleen housuja lasten puolelta? Mä tahtoisin tuollaiset punaiset sweatpantsit, mutta ei huvittaisi alkaa palauttelemaan jos suurin koko onkin lahkeista liian lyhyt
Voi tilata osamaksulla 12 kk, pienin erä 15 e. Korko muistaakseni 1,7 %
myös ruskea sammakkopipo ellen ihan väärin muista