Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitseeko alkuraskauden keskenmenon takia käydä lääkärissä?

Vierailija
10.02.2012 |

Siinäpä se tulikin. 4+5, eilen tuli vahva plussa, tänä iltana alkoi tuhruttaa. Keskenhän tämä menee :(

Tarvitseeko käydä lääkärissä vuodon loputtua? Nythän sinne on ihan turha hönkiä, ei tälle mitään voi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän myöhemmin varulta. Itse vuosin kuin hana ja olin silti raskaana. Vuoto tuli ultran mukaan kohdusta, ehkä odotin hetken aikaa kaksosia?

Vierailija
2/7 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun vuoto on loppunut (sitä voi tulla paljon pidempään kuin kuukautisten aikaan tulisi) niin n 1-2 viikkoa siitä tee raskaustesti, johon pitäisi saada täysi nollatulos. Sillä katsotaan, että raskausmateriaali on kokonaan poistunut kohdusta.

Olen pahoillani puolestasi. Itsellä takana useampikin alkuraskauden keskenmeno ja voi kun se sattuu ja suru palaa mieleen vuosienkin jälkeen kun muistaa ne hetket.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaushormonin.

Sen avulla voi katsoa mm. että kaikki on tullut pois ja että ei ole rypäleraskaus. (En muista, mikä se on. Joku syöväntapainen taisi olla.)

Mulla 3 keskenmenoa. Kahdessa niistä jouduin loppujen lopuksi kaavintaan. Eli ei tulleet kaikki itsestään.

Vierailija
4/7 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mulla 5 keskenmenoa. Lisäksi tuo HCG. Sitä halusin mitattavan, kunnes se vastasi raskaana olemattoman lukemia. (Alle 5 tai mikä se nyt olikaan.)

Vierailija
5/7 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikoilla 5+ jotain muistaakseni, toinen saattoi olla 6 + jotain, enkä käynyt kummastakaan missään, enkä kyllä hoksannut raskaustestiäkään tehdä, niiden kahden välissä oli vissiin yhdet kuukautiset ja sitten toisen jälkeen yksien kuukausien jälkeen tulin taas raskaaksi ja kaikki meni hyvin...

Vierailija
6/7 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

, jos vuoto kestää alle kaksi viikkoa ja kivut eivät ole kovin voimakkaita eli normikipulääkkeet riittää.

Vierailija
7/7 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkastaa vaikka raskaustestillä, että todella meni kesken. Itselläni tuli hyvin voimakasta vuotoa ja samaan aikaan katosivat raskausoireet, mutta ei tullutkaan keskenmenoa. Samassa raskaudessa vielä kipuja ja tiputteluvuotoa toistuvasti, mutta siltikin raskaus jatkui.

Aika harvinaista kai, mutta onneksi en luottanut epäilyyni, joten en mennyt esim. juomaan alkoholia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi