Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hankitko lisää lapsia voidaksesi olla kotona?

Vierailija
10.02.2012 |

Myöntääkö kukaan, että on hankkinut lisää lapsia 2-3 vuoden välein voidakseen jatkaa kotona olemista, kun töihin meneminen ei huvita?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olemme kulloinkin lapsia halunneet ja järjestäneet oman elämän niin, että lapsen tuloon on varauduttu eikä tuöe kiirettä töihin.

Lapsia ei todellakaan pitäisi hankkia tuollaisen syyn takia.

Vierailija
2/8 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kolmas "hankittiin" kuten sanoit kauniisti, eli siis haluttiin sopivasti juuri silloin kun esikoinen lähti kouluun. On erityislapsi ja halusin olla kotona häntä kouluun laittamassa ja koulusta kotiin ottamassa ekan ja tokan vuoden.

Toisella ja kolmannella ikäeroa siis kolmisen vuotta sopivasti. Ja nyt haluamme neljännen, ihan vaan siksi kun haluamme, kolmas on nyt jo yli 3v ja mulla on ihan ok työpaikka lähellä kotia, ei ole kyse sen pakenemisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kuitenkin mies on alkanut painostaa kolmannen tekoon tähän samaan putkeen, kun tää meiän nuorimmainen täytti kaksi vuotta ja mun hoitovapaa on vajaan vuoden päästä päättymässä.

Esikoinen on reilut 5 vuotta vanha ja nuorimmasta jäin äitiyslomalle silloin, kun esikoisen hoitovapaa päättyi.

Itse olen elätellyt haaveita jo takaisin työelämään siirtymisestä loppuvuodesta, mutta mies tosiaan tahtois pitää mut kotona ja mikäs siihen miehellä on parempi keino, kuin pukata muija jälleen kolmannen kerran paksuksi. Meillä on kaikenlisäksi ehkäisynä kortsut ja jollen ole tarkkana, niin mies mies kyllä välitä ja yritää joka kerta tulla paljaalla.

Vierailija
4/8 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen elätellyt haaveita jo takaisin työelämään siirtymisestä loppuvuodesta, mutta mies tosiaan tahtois pitää mut kotona ja mikäs siihen miehellä on parempi keino, kuin pukata muija jälleen kolmannen kerran paksuksi. Meillä on kaikenlisäksi ehkäisynä kortsut ja jollen ole tarkkana, niin mies mies kyllä välitä ja yritää joka kerta tulla paljaalla.

Vierailija
5/8 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten avulla pääsee rikastumaan täällä Suomessa??

Kyllä minöä itsekin kuulun pienine lapsineni ja kotona olevana varmaan siihen "klöyhimpään" poppooseen;(!!Ei tämä ole mitään "tietoista" lapsitehtailua,vaan sitä et jokaisella meillä on ne vietit lisääntyä!!Vai ettekö te norsunluutorneissannne enää "tunnista" sitä viettiä!!=????

Vierailija
6/8 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että näin haluaisin tehdä, mutta nyt on ikä tullut vastaan ja lapset ovat isoja jo, olen yh, mutta kotiin tekis mieli jäädä ja paras syy olisi vauva...

Vierailija
7/8 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin tunnustaa ja tunnen kyllä muitakin. Tosin minulla ei ollut koskaan työpaikkaa odottamassa, mutta uusi vauva oikeutti tavallaan kotona olon,kun ei mitään järkevämpää ollut tarjolla, jos av-mammat tämän ilmaisun sallivat. Jos minulla olisi ollut mielekäs työ odottamassa, olisi meidän lapsiluku pienempi.Onneksi nyt on kiva työ, eikä meidän lapsiluku mikään tolkuton ole.

Vierailija
8/8 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ainakin joksikin aikaa. Ja pelottaa, miten yksinäistä ja tylsää äitiyslomalla on.

Toista odottava

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi