Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi hyvä käsivoide

Vierailija
10.02.2012 |

nyt talvipakkasilla kädet suorastaan haavautuu kuivuuteen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avènen Cold Cream hoitovoide, tätä yöksi ja puuvillahanskat käsiin. Päivällä cold Cream käsivoide, joka imeytyy nopeammin, ei tarvitse koko päivää istua kämmenet suorina ja odottaa ;o)

Vierailija
2/6 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Body Shopin hamppukäsivoide. L'Occitanellakin on jokin tuollainen hamppuvoide.

Itselläni on myös ihan puhdasta shea/karitevoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi myöskin toimia.

Vierailija
4/6 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän kuolleenmerenvoidetta jota ostin ideaparkista lempäälästä ja ekaa kertaa moneen vuoteen mun kädet on suht normaalit näin talvella eli ei haavaumia, eikä järkyttävää kutinaa tai punaisia läikkiä :) olen tosi onnellinen että löysin tuon rasvan ja käytän sitä joka päivä

Vierailija
5/6 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- L'Occitainen kaakaovoikäsivoide

- Ahavan käsivoide (on israelilainen merkki, juurikin hyödyntää noita Kuolleenmeren mineraaleja)

- Body Shopin hamppukäsirasva - siinä tosin on voimakas homemainen tuoksu, josta kaikki ei tykkää.

TOKI voi aina käyttää aivan Apteekin rasvaisimpia perusvoiteita. Mun psoriaatikkomies panee Decubalia paksusti käsiin ja yöksi sellaiset puuvillaiset suojakäsineet siihen päälle (valkoisia suojakäsineitä, saa muutamalla eurolla marketeista, sieltä mistä siivoussuojakäsineitäkin). Muutenkin tuollainen tehohoito - rasvaa paksulti ja suojakäsineet päälle - on hyvä voimistamaan rasvan imeytymistä.

Vierailija
6/6 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Stockmann ja Ruohonjuuri myyvät.