Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

RV39 ja mies lähdössä reissuun

Vierailija
10.02.2012 |

Tänään on raskausviikkoja 39+0. Mies oli aikaisemmin sanonut, että ei lähde enää mihinkään pidemmälle reissuun. Eilen kuitenkin ilmoitti, että lähtee ajamaan toiselle puolelle Suomea äitiään katsomaan. Ehkä reilun 4 tunnin ajomatka synnytyssairaalaan sieltä.

Sanoin hänelle, että senkun lähtee, mutta en kyllä soita hänelle josko synnytys käynnistyy. Että mä lähden sitten yksin synnyttämään tai otan mun kaverin mukaan, kun se lupasi tulla tarvittaessa. Ensimmänien lapsi on kyseessä.

Mies veti herneen nenään ja sanoi, että pidä sitten lapsesi, että hän ei halua koskaan sitä edes nähdä.

Ensimmäinen raskaus ja synnytys on kysymyksessä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille on tulossa kolmas lapsi. Ja miehellä on viikosta 38 asti määrä olla tunnin ajomatkan päässä kotoa :D

Töiden vuoksi ei joudu reissuun, mutta kevättalvi olis hyvää aikaa kelkkailla...

Viikonloppureissut kielsin vissiin jo aikaisemmin...

Mutta toisaalta. Jos sinulla alkaa supistella niin kyllä se mies sieltä 4 tunnin päästä ehtii hyvin sinua pitään kädestä. Ne ensimmäiset on aika hitaita sieltä tulemaan.

Ymmärrän kyllä, että sinua tympäsee ja suututtaa. Oletteko puhuneet mitä sitten kun vauva on syntynyt ja sinä et saa nukkua? Kuinka paljon mies auttaa ja osallistuu. Ja kokkaa ja huolehtii kodista muutenkin?

Vierailija
2/10 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen synnyttämisessä kesti kaiken kaikkiaan 2 tuntia. Joidenkin esikoiset syntyvät vielä nopeammin. En minäkään soittelisi mieheni perään jos tämän olisi pakko tuossa vaiheessa lähteä noin kauas ja exä hänestä tulisi jos minulle tuolla tavalla suivaantuisi

.

Mutta toisaalta. Jos sinulla alkaa supistella niin kyllä se mies sieltä 4 tunnin päästä ehtii hyvin sinua pitään kädestä. Ne ensimmäiset on aika hitaita sieltä tulemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että ei se sieltä niin nopeesti lähde syntymään.

Vierailija
4/10 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään tulee eroja niin paljon jos asenne on miehellä tuollainen. Eihän nyt tuosta tartte vetää hernettä nenään. Ja sitten toi yks kommentoija oli jo jättämässä miestä jos hänelle sanottaisiin noin. Ihmiset on liian äkkipikaisia, joskus tulee ehkä sanottua huonosti, mutta eihän kaikki ole peruuttamatonta jos osataan pyydellä anteeksi.

Vierailija
5/10 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko äidillä joku hätä vai muuten vain kyläilemään, kun sitten ei pääse aikoihin, kun vauva on syntynyt.

Ikää miehellä on 40 v ja mä olen 33v Sano, että ei se sieltä niin nopeesti lähde syntymään.

Vierailija
6/10 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja äidin luo pitää mennä vaikka vaimo on viimeisillään

Onko äidillä joku hätä vai muuten vain kyläilemään

Mikä sillä äidillä on, että pojan pitää mennä sinne juuri nyt? Voisiko äiti matkustaa teille? Valitettavasti miehesi vaikuttaa tosi lapselliselta, kun asettaa äitinsä tapaamisen oman puolisonsa edelle. Tämä vaikutelma siis annettujen tietojen perusteella.

Vierailija
7/10 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kuulemma ymmärrä, että hänen äitinsä asuu siellä yksin. Äiti on täysissä järjissään, toimintakyky ok ja ikää 73 vuotta. Ja juuri näin on, että menisi kyläilemään, koska synnytyksen jälkeen ei koe pääsevänsä.

Vierailija
8/10 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli hän on valmistautunut jäämään kotiin pidemmäksi aikaa vauvan syntymisen jälkeen. Se on hyvä.

Luulen, että tässä on kyse siitä, etteivät miehet ymmärrä etteivät naiset tiedä koska vauva syntyy ja kauanko siinä menee. Miehillä on jokin luulo, että nainen tietää pari päivää etukäteen että kohta se tulee. Ja tunnetusti esikoisten syntyminen kestää aina tunti- tai jopa päiväkausia.

Juttele vielä miehesi kanssa.

Mä en kuulemma ymmärrä, että hänen äitinsä asuu siellä yksin. Äiti on täysissä järjissään, toimintakyky ok ja ikää 73 vuotta. Ja juuri näin on, että menisi kyläilemään, koska synnytyksen jälkeen ei koe pääsevänsä.

Vierailija
9/10 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska synnytyksen jälkeen ei koe pääsevänsä.

Mutta aika myöhään jätti kyläilyn...

en tiedä... ehkä antaisin olla. Minun anoppi oli ehkä samanikäinen ko esikoinen syntyi, mutta asuu tossa lähellä niin ei niin suurta numeroa. Sen jälkeen ko oltiinv auvan kanssa tultu kotiin mies ihmetteli, että miten niin hän ei voi vaan ottaa ja lähteä pariksi tunniksi äidin luokse. Sanomatta edes että lähtee...

Vierailija
10/10 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tunnetusti esikoisten syntyminen kestää aina tunti- tai jopa päiväkausia.

Tämä on siis miesten luulo, ei tosiasia.

t. 9

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä