Kuukautiset ja seksi, kuinkas?
Arvon AV-Daamit!
Ongelmani on se, että puolisoni tekee reissutyötä ja näemme vain viikonloppuisin ja silloin on aikaa ihanalle seksille ja yhdessä ololle. Menkat kuitenkin onnistuvat pilaamaan näitä harvoja yhteisiä hetkiä.
Kuinka Te olette asian ratkaisseet? Seksiä vuodosta huolimatta? Tyydytätte vain miehen? Pidättäydytte kokonaan?
Myös vinkkejä mukavampaan seksiin vuodon aikana kaivataan..
Kommentit (10)
Kakkonen on Ykkönen ;) Varsinkin menkka-aikaan. Tamponi vaan tulpaksi ykköseen ja kalu kakkoseen.
ja sijoitat kuukautisesi muille viikonpäiville.
ja sijoitat kuukautisesi muille viikonpäiville.
Mulla on todella runsaat ja kivuliaat kuukautiset, joten seksi ei juuri ole menkkojen aikana mielessä, eikä mieskään varmaan ihan hillitöntä halua tunne kippurassa makaavaa maksivaippaista vaimoaan kohtaan. Otetaan sitten menkkojen loputtua aina takasin ;)
Mutta jos olisin kykenevä ja halukas seksiin menkkojen aikana, niin luulen, että kylppärissä olisi silloin mukava touhuilla.
että mieheltä katoaa halut samantien kun näkeekin (kuukautis)verta.
päivänä ei voi olla seksiä koska maha ja alapää on niin kipeä, mutta muuten kyllä. Mies ei yleensä edes huomaa että minulla on menkat, vuoto on välillä niin niukkaa että seksin aikana sitä ei tule tai tulee niin vähän ettei sitä kaiken muun liukasteen laimentamana huomaa.
Minulla on usein esim. niin että aamulla hulahtaa paljon verta, sitten illalla ei juuri yhtään niin ei kun äkkiä seksiä kehiin vaan kun huomaan että juuri nyt ei vuoda ja sitten taas seuraavana päivänä hulahtelee enemmän jne.
ja tosi nainen myös. Ei ole koskaan jäänyt menkkojen takia seksi pois, jos mieli tekee. Ja mulla mieli tekee usein oikein kovastikin juuri kun on vuoto pahimmillaan.
Ja ihan sängyssä, tumma pyyhe suojana tai saunassa, suihkussa tms. Meitä ei kumpaakaan ällötä mun veri mitenkään, ihan normaali asia. Saan halutessani myös suuseksiä, mutta kovimpina vuotopäivinä kieltäydyn kunniasta.
Meillä toimitaan niinkuin muulloinkin, eli vaimon tahdosta ei harrasteta seksiä sen missään olomuodossa.
Saunassa, suihkussa, pyyhkeen päällä sängyssä.